X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

10 000 telefonów na „farmie lajków” w Chinach

Jedna z niewielkich firm w Chinach, używa ponad 10 000 fałszywych telefonów, aby zwiększyć ocenę produktów. „Farma lajków” zarabia dziesiątki tysięcy funtów wpływając na oceny aplikacji i kupując konta w social mediach.

Taką formę cyfrowej manipulacji sfilmował jeden z rosyjskich reporterów. Widać na nim około 10 000 różnego rodzaju modeli telefonów, połączonych z portalami społecznościowymi. Jak twierdzą eksperci, tego rodzaju działania nasiliły się w ostatnim czasie w szczególności na terenie Chin oraz Rosji. Niestety ich wpływ na całym świecie jest odczuwalny. Warto podkreślić, że oszustwa te dotyczą nie tylko fałszywych polubień oraz zawyżania ocen, ale również kupowania kont w social mediach.

Farmy kliknięć stały się ostatnio popularnym sposobem reklamowym. Na początku tego roku naukowcy z USC i Indiana University odkryli, że aż 15 procent kont na Twitterze może być fałszywych. Zważając na fakt, że portal ma obecnie 319 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, to aż 48 milionów fak’owych kont.

fot.youtube

fot.youtube

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail