X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dobre praktyki w marketingu bezpośrednim. Już niebawem konferencja Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego SMB

Już 21 czerwca odbędzie się konferencja “Ethical code marketingu bezpośredniego - tendencje regulacyjne i dobre praktyki", organizowana przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB. O czym dowiemy się podczas wydarzenia?

Dobre praktyki w marketingu bezpośrednim. Już niebawem konferencja Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego SMBfot. materiały prasowe

reklama


Realizowanie kampanii w kanałach marketingu bezpośredniego bez zgody konsumenta, może mieć dotkliwe konsekwencje. Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej posiada kompetencję do nakładania kar pieniężnych w wysokości do 3% przychodu przedsiębiorcy z poprzedniego roku kalendarzowego. W jaki sposób powinna więc przebiegać komunikacja z konsumentem, żeby spełniała oczekiwania konsumenta i  przynosiła wymierne korzyści dla biznesu, czy tego typu połączenie zawsze będzie rozbieżne? Czy działania samoregulacyjne mają jakikolwiek sens, czy tylko nieuchronność kary pozwoli nam na przestrzeganie zasad dobrych praktyk? Czy warto zmienić modelu komunikacji opartej o komunikację “out”, na model oparty o komunikację “in”?

Odpowiedzi na te i inne pytania poznamy już 21 czerwca, podczas konferencji “Ethical code marketingu bezpośredniego – tendencje regulacyjne i dobre praktyki” organizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. Wydarzenie rozpocznie się od prezentacji aktualnych i planowanych zasad regulacji prawnej rynku marketingu bezpośredniego, interpretacji najważniejszych przepisów i przedstawienia obowiązujących kar za ich naruszenie. Następnie omówione zostaną formy, zarówno prawidłowych jak i nieprawidłowych, komunikacji z konsumentami.

Kolejnymi poruszanymi tematami będą dostępne rozwiązania samoregulacyjne w Polsce i w krajach UE, po którym przejdziemy do dyskusji, w której okaże się czy samoregulacja jest korzystna zarówno dla regulatorów, biznesu jak i konsumentów.

Adresatami konferencji są przede wszystkim przedstawiciele firm wykorzystujących kanały bezpośredniego dotarcia do konsumentów w swoich działaniach marketingowych i reklamowych, przedstawiciele branży telekomunikacyjnej i firm dostarczających inne niż telefon kanały bezpośredniego, masowego dotarcia do konsumentów oraz przedstawiciele agencji marketingowych. Do współpracy zaprosiliśmy ekspertów w dziedzinie ochrony praw konsumentów, w tym przedstawicieli urzędów, agencji marketingowych i prawników.

Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy.

Program wydarzeni dostepny jest pod adresem: ethicalcode.evenea.pl

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail