X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook wspiera branżę turystyczną

Facebook zaprezentował nową funkcjonalność formatu Reklam Dynamicznych dla branży turystycznej. Dzięki temu linie lotnicze oraz inne firmy z tej branży będą mogły promować swoje połączenia. Nowa opcja będzie opierała się przede wszystkim na informacji dokąd oraz w jakim terminie planują podróżować klienci.

Facebook wspiera branżę turystyczną"fot. bank zdjęć pixabay.com

reklama


Facebook wyszedł naprzeciwko firmom z branży turystycznej. Teraz pozwala na wykorzystanie nowych sposobów dotarcia do turystów zwłaszcza w sezonie letnim. Ponadto ujawnił także dane dotyczące konwersacji, które toczyły się na platformie ubiegłego lata. Aż 93% z nich, prowadzono z wykorzystaniem smartfonów. Wśród najczęściej poruszanych tematów znalazły się natomiast takie, jak podróże oraz rekreacja.

Ponadto, z badań przeprowadzonych przez GfK, na temat wyszukiwani mobilnych wynika, że aż 85% wakacji, jest planowanych na smartfonach. Ponadto użytkownicy portalów społecznościowych, przed wyjazdem na urlop, spędzają znacznie więcej czasu na Facebooku niż na stronach i aplikacjach z dziedziny turystyki. Właśnie te dane skłoniły firmę do wprowadzenia dynamicznych reklam już w zeszłym roku. Jest to nowy sposób reklamodawców, których targetem są osoby podróżujące i chętnie korzystające z portalów społecznościowych.

  • Start E-Biznes

    Niezły ruch. Branżą turystyczna to miliardy USD, Czekam na branże nieruchomości, medyczną, opieki i szkolnictwa :)

Reklama

[FM_form id="1"]