X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Facebook wspiera branżę turystyczną

Facebook zaprezentował nową funkcjonalność formatu Reklam Dynamicznych dla branży turystycznej. Dzięki temu linie lotnicze oraz inne firmy z tej branży będą mogły promować swoje połączenia. Nowa opcja będzie opierała się przede wszystkim na informacji dokąd oraz w jakim terminie planują podróżować klienci.

Facebook wspiera branżę turystyczną"fot. bank zdjęć pixabay.com

Facebook wyszedł naprzeciwko firmom z branży turystycznej. Teraz pozwala na wykorzystanie nowych sposobów dotarcia do turystów zwłaszcza w sezonie letnim. Ponadto ujawnił także dane dotyczące konwersacji, które toczyły się na platformie ubiegłego lata. Aż 93% z nich, prowadzono z wykorzystaniem smartfonów. Wśród najczęściej poruszanych tematów znalazły się natomiast takie, jak podróże oraz rekreacja.

Ponadto, z badań przeprowadzonych przez GfK, na temat wyszukiwani mobilnych wynika, że aż 85% wakacji, jest planowanych na smartfonach. Ponadto użytkownicy portalów społecznościowych, przed wyjazdem na urlop, spędzają znacznie więcej czasu na Facebooku niż na stronach i aplikacjach z dziedziny turystyki. Właśnie te dane skłoniły firmę do wprowadzenia dynamicznych reklam już w zeszłym roku. Jest to nowy sposób reklamodawców, których targetem są osoby podróżujące i chętnie korzystające z portalów społecznościowych.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail