X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Wygrywająca strategia sprzedaży – jak ją tworzyć, wdrażać i przekładać na działania sprzedawców?

Już za dwa dni odbędzie się konferencja Harvard Business Review Polska, na której wystąpi światowy autorytet sprzedaży, dr Frank Cespedes, który zaprezentuje autorską metodę sprzedaży.

Wygrywająca strategia sprzedaży – jak ją tworzyć, wdrażać i przekładać na działania sprzedawców?Frank Cespedes

Już 24 maja, w warszawskim Hotelu Westin, na zaproszenie „Harvard Business Review Polska” po raz pierwszy w Polsce pojawi się światowy autorytet sprzedaży, dr Frank Cespedes z Harvard Business School, który zaprezentuje autorską metodę. Gwarantuje ona zrealizowane ambitne cele sprzedażowe, przewidywany lejek sprzedażowy i większość wydajność zespołu dzięki sprzedaży właściwych produktów, właściywym klientom, we właściwym czasie.

Badania pokazują, że w większości firm panuje olbrzymi rozziew między strategią sprzedaży a strategią ogólną. Tymczasem ich połączenie ma kluczowe znaczenie dla organizacji, które chcą zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną na rynku. Tylko spójna realizacja strategii pozwala bowiem osiągnąć doskonałość wyróżniające firmę w oczach klienta, a jednocześnie nieosiągalne dla rywali z branży.

Sprawdź, w jaki sposób Twoja firma może stać się mistrzem sprzedaży dzięki przemyślanej strategii! Dowiedz się:

  • dlaczego większość firm nie posiada formalnej strategii sprzedaży?
  • jakie są konsekwencje mylenia jej z listą celów sprzedażowych?
  • jak zapewnić spójność między strategią ogólną a strategią sprzedażową i w ten sposób zbudować pozycję lidera na rynku?
  • jak przejść od strategii sprzedaży do konkretnych działań? Zyskaj cenne wskazówki implementacyjne!
  • jakie znaczenie w kontekście strategii ma segmentacja klientów

Organizator: ICAN Institute/ „Harvard Business Review Polska”

Informacje: http://frankcespedes.pl/

Portal Social Press jest patronem medialnym wydarzenia.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail