X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Magiczna niespodzianka od Facebooka dla fanów Harrego Pottera

Fani Harrego Pottera mogą dziś świętować 20. rocznicę premiery pierwszej części powieści także na Facebooku. Portal przygotował na tę okazję niespodziankę. Jaką?

Magiczna niespodzianka od Facebooka dla fanów Harrego Potterafot. bank zdjęć shutterstock.com

Dziś mija dokładnie 20 lat od premiery kultowego „Harrego Pottera i Kamienia Filozoficznego”, czyli pierwszej części powieści J.K. Rowling, opublikowanej w wersji anglojęzycznej przez wydawnictwo Bloomsbury Publishing. Z tego okazji fani czarodzieja mogą poczuć trochę magii na Facebooku. Po wpisaniu w komentarzu czy też poście frazy Harry Potter lub nazwy domów – Gryffindor, Slytherin,  Hufflepuff lub Ravenclaw, zmieni się kolor napisu na właściwy barwom domu oraz pojawi animacja w postaci różdżki, czyli podstawowego przedmiotu każdego prawdziwego czarodzieja. Możemy zobaczyć ją także klikając w kolorowy napis.

fot. facebook.com/harrypottermovie

fot. facebook.com/harrypottermovie

W ten sposób fani Harrego mogą za pomocą czarodziejskiej sztuczki okazać swoją sympatię do bohatera, wskazać, który dom jest ich ulubionym oraz podziękować autorce za historie i przygody, które przeżył on w Szkole Magii i Czarodziejstwa.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail