X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Time Warner inwestuje 100 milionów w treści dedykowane dla Snapchata

Snapchat przyciąga kolejnych światowych gigantów. Time Warner, jedna z największych korporacji mediowych, zainwestuje 100 milionów dolarów w treści dedykowane dla aplikacji. Czego możemy się spodziewać w ramach tej współpracy?

Time Warner inwestuje 100 milionów w treści dedykowane dla Snapchatafot. bank zdjęć shutterstock.com

Użytkownicy mediów społecznościowych spędzają dziennie wpatrzeni w smartfona wiele czasu. Wydaje się, że niebawem liczba minut poświęconych na oglądanie treści może wzrosnąć, gdyż jedna z największych korporacji mediowych na świecie, Time Warner, ogłosiła, że zainwestuje 100 milionów dolarów w treści na Snapchata. Dwuletnia współpraca dotycząca marek Turner, Warner Bros oraz HBO, o których poinformowano wczoraj, będą polegały na dostarczanie krótkich treści trwających od 3 do 5 minut. Będą to zarówno seriale, komedie, jak i programy informacyjne oraz dokumenty. Nie jest pewne jakie dokładnie produkcje zobaczymy w aplikacji, ale do końca roku mają pojawiać się w niej trzy programy dziennie.

Jak informuje TNW, podjęcie tego typu działań umotywowane jest nowoczesnymi metodami konsumpcji treści przez Millenialsów. Time Warner zdecydował się więc na wyjście naprzeciw nim i przeniesienie części treści do aplikacji cieszącej się dużą popularnością wśród młodych ludzi. Dotąd można było w niej znaleźć sponsorowane filtry w ramach promocji filmów korporacji, jak na przykład przy okazji promocji produkcji Wonder Woman. Teraz użytkownicy Snapchata otrzymają dostęp do większej ilości treści. Zyski dystrybucji treści miałyby być dzielone na pół pomiędzy korporację, a partnerów.

Takie rozwiązanie wydaje się być interesującą odpowiedzią na potrzeby młodych konsumentów, ale jednocześnie pojawia się pytanie, czy aby na pewno będą chcieli oni oglądać ulubione produkcje na mimo wszystko niewielkim wyświetlaczu smartfona, w pozycji pionowej? Tego dowiemy się z pewnością już niebawem.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail