X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

#Watermelondress – fotograficzny trend, który podbija Instagrama

Instagrama ogarnęło arbuzowe szaleństwo. Najnowszy trend w serwisie cieszy się coraz większą popularnością, także w Polsce. Na czym dokładniej polega? Sprawdźcie sami!

#Watermelondress – fotograficzny trend, który podbija Instagramafot. instagram.com/agnieszka_zywuszko

W mediach społecznościowych co jakiś czas pojawiają się różnego typu trendy, w ramach których użytkownicy tworzą treści. Z pewnością każdy z nas kojarzy instagramowe zdjęcia w wyjazdów wykonane z perspektywy, które wyglądają, jak gdyby palec podtrzymywał słońce lub wieżę w Pizie czy też wyzwanie Ice Bucker Challenge. Do grona najdziwniejszych tendencji należały zdjęcia #bubblemask, czyli bąbelkowe maski, które po nałożeniu pulchnieją na twarzy, czy też #rainboweyebrows, czyli tęczowe brwi. Niedawno popularnością cieszyły się zdjęcia z tęczowym światłem, jakie opublikowała m.in Chiara Ferragni, autorka bloga The Blond Salad, która gromadzi wokół siebie na Instagramie społeczność 9,8 miliona użytkowników.

fot. Instagram

fot. Instagram

Aktualnie na Instagramie króluje kolejny, ciekawy arbuzowy trend na robienie zdjęć, który jest agregowany pod hashtagiem #watermelondress. Polega on na wycięciu z kawałka arbuza sukienki i stworzeniu pewnego rodzaju iluzji w stosunku do rzeczywistości. Fani tego pomysłu publikują masę humorystycznych zdjęć z owocem. Zdjęcie małego dziecka udostępnione przez Ellen DeGeneres zdobyło aż 1,1 miliona polubień i blisko ponad 9,5 tysiąca komentarzy. Oto kilka bardzo ciekawych przykładów zdjęć opublikowanych na Instagramie pod wcześniej wspomnianym hashtagiem.

waatermelondress7

fot. instagram.com/theellenshow

watermelondresss4

fot. instagram.com/maria.biriukova

wtermelondress1

fot. instagram.com/gelmanlive

watermelondress3

fot. instagram.com/charitykjohnston

watermelondress

fot. instagram.com/all_in_one_acc

watermelondress6

fot. instagram.com/pug_chalk

fot. instagram.com/lioncountrysafari

fot. instagram.com/lioncountrysafari

Jak można zauważyć powyżej, arbuzowe kreacje są używane nie tylko w stosunku do ludzi dorosłych, ale i dzieci oraz pupili. Cieszą się dużą popularnością, coraz większą także w Polsce, i stanowią okazję dla marek do wykazania się działaniami real time marketingowymi, tak jak na przykład zrobiło to safari na Florydzie. Czy polskie marki wykorzystają tę szansę? Z pewnością przekonamy się już wkrótce.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail