X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Nowe narzędzie od LinkedIn powie Ci, kto odwiedził Twoją stronę

LinkedIn daje firmom nowe możliwości sprawdzenia tego, jakie grupy odbiorców przyciągają ich działania reklamowe. Narzędzie Website Demographics umożliwia podzielenie odbiorców na osiem kategorii i ulepszenie efektywności kolejnych kampanii w serwisie.

Nowe narzędzie od LinkedIn powie Ci, kto odwiedził Twoją stronęfot. bank zdjęć shutterstock.com

LinkedIn to serwis, z którego korzysta już 500 milionów użytkowników. Pomaga on nie tylko indywidualnym osobom w nawiązywaniu kontaktów zawodowych i odnajdywaniu propozycji pracy, ale i przedsiębiorstwom w docieraniu do potencjalnych klientów i pracowników. Wczoraj ogłoszono, że już w ciągu kilku najbliższych tygodni portal wprowadzi narzędzie, które pokaże firmom informacje na temat użytkowników odwiedzających ich stronę w serwisie. Pomoże to w analizie i lepszym dotarciu do swoich odbiorców przy użyciu informacji, które znajdują się w profilach. Obecnie nowa funkcja jest testowana przez 220 firm.

Raporty wygenerowane za pomocą bezpłatnego narzędzia Website Demographics dostarczą wiedzy w ośmiu kategoriach. Pozyskamy dane na temat stanowiska, funkcji, branży, stażu pracy, firmy, rozmiaru firmy, a także miejscowości oraz kraju. Co ważne z perspektywy przeciętnego posiadacza konta, serwis deklaruje, że dostarczane informacje w żaden sposób nie naruszają prywatności użytkownika.

Website Demographics umożliwi także filtrowanie danych według dat – ostatnich 30 dni, ostatnich siedmiu dni, w tym miesiącu, w poprzednim miesiącu, w dniu dzisiejszym, wczoraj, przez cały czas lub w niestandardowym zakresie dat, a wszystko to po to, aby zrozumieć czy nasza kampania dotarła do pożądanych grup. Sprawdzimy także, czy przyciągamy nowych odbiorców. Taki zasób informacji będzie bardzo przydany przy tworzeniu kolejnych kampanii na LinkedIn.

Narzędzie jest instalowane bezpośrednio na stronie, za pomocą JavaScript i umożliwia właścicielom witryn monitorowanie zarówno poszczególnych stron, jak i całej witryny. Skorzystają z niego wszyscy używający Menedżera Kampanii. Jak czytamy w oficjalnej informacji serwisu, dla przykładu prowadząc firmę z branży IT i targetując swoje kampanie tylko do specjalistów z zakresu technologii możemy przekonać się, że naszą stronę znacznie częściej niż się spodziewamy odwiedzają pracownicy z branży medycznej. Dotarcie do takich informacji będzie więc bardzo istotne i pozwoli na dostosowanie naszej strategii działań w serwisie na nowo.

Narzędzie Website Demographics to ważny krok ze strony serwisu, dzięki któremu firmy będą mogły działać w ramach strony jeszcze bardziej efektywnie i podejmować bardziej świadome decyzje. Zebrane informacje pozwolą na zrozumienie struktur naszych grup odbiorców i podejmowanie mądrych decyzji, co może przełożyć się na efekty przyszłych kampanii.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail