X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Od teraz udostępnisz swoje Stories na Facebooku także publicznie

Najpopularniejszy portal społecznościowy wprowadza do swojego Stories nową możliwość. Od teraz możemy udostępnić relację nie tylko znajomym, ale i wszystkim użytkownikom serwisu oraz osobom spoza niego.

Od teraz udostępnisz swoje Stories na Facebooku także publiczniefot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


W marcu tego roku Facebook wprowadził sekcję Stories. Opcja udostępniania znikających po upływie 24 godzin filmów i zdjęć, dobrze znana już ze Snapchata i Instagrama, oficjalnie zagościła także na portalu. Dotąd dzielenie się relacjami było możliwe w obrębie znajomych i wybranych grup osób. Od  teraz nasze relacje będą mogli zobaczyć wszyscy użytkownicy, gdyż portal daje użytkownikom możliwość udostępniania treści w facebookowym Stories wszystkim posiadaczom konta na portalu.

Po wybraniu przycisku z plusikiem i napisem “Twoja relacja”, wykonaniu zdjęcia lub załadowaniu już istniejącego, zobaczymy dwie możliwości publikacji dla wybranego grona odbiorców – publicznie, czyli dla wszystkich korzystających z Facebooka oraz osób spoza niego, dla naszych znajomych na portalu oraz dla znajomych z wyjątkiem wskazanych osób. Funkcja ta może okazać się niezwykle przydatna szczególnie dla twórców internetowych i influencerów, gdyż ich fani, nie będący znajomymi, będą mogli odtwarzać relacje oraz zwiększyć zaangażowanie, przez co może zyskać ona na popularności.

fot. screen Facebook

fot. screen Facebook

fot. screen Facebook

fot. screen Facebook

Jak wyglądają ustawienia prywatności Stories w przypadku innych aplikacji? Snapchat umożliwia wysłanie do wszystkich, przyjaciół oraz wybranych osób. Instagram pozwala na udostępnianie dla wszystkich kont publicznych, dla zatwierdzonych obserwatorów posiadających prywatne profile i daje możliwość ukrycia treści przed wybranymi osobami. Do tego grona dołącza Facebook, dający możliwości przekazywania treści szerszemu gronu odbiorców.

Dotąd nie przekazano żadnych oficjalnych informacji na temat popularności oraz wykorzystania funkcji Stories na najpopularniejszym portalu społecznościowym, lecz wydaje się, że nie osiąga ona tak spektakularnych wyników jak w przypadku Instagrama i Snapchata. Firma dumnie chwali jednak informacjami na temat swojego drugiego produktu, czyli Instagram Stories, z którego korzysta już ponad 250 milionów użytkowników dziennie, czyli blisko o 100 milionów więcej niż każdego dnia w aplikacji z duszkiem.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail