X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

„Stories są wszędzie”, czyli kampania reklamowa Instagrama na ulicach miast

Instagramowe reklamy zagościły na ulicach, przystankach i tramwajach w wybranych miastach. Kampania outdoorowa ma na celu pokazanie, że z każdej z chwil możemy uczynić zabawną historię, którą warto podzielić się za pomocą Stories.

„Stories są wszędzie”, czyli kampania reklamowa Instagrama na ulicach miastfot. adweek.com

Instagram stanowi platformę reklamową dla wielu marek. Mogą one promować swoje treści zarówno pomiędzy postami, jak i we wprowadzonej w ubiegłym roku sekcji Stories, która cieszy się obecnie bardzo dużą popularnością. Rozwój aplikacji to nowe możliwości do zaprezentowania się, które chętnie wykorzystują firmy. A w większości przypadków tak popularne media społecznościowe stanowią reklamę dla samych siebie i ich twórcy nie skupiają się na dodatkowych działaniach. Tym raz jednak Instagram postawił na działania reklamowe wokół aplikacji. Jak inofrmuje WERSM, w ramach kampanii „Stories Are Everywhere” na ulicach w Niemczech, Włoszech oraz w Stanach Zjednoczonych pojawiły się instagramowe reklamy.

Działania rozpoczęto już w kwietniu, a ich celem jest promowanie Stories oraz zachęcenie do skorzystania z nich. Za akcję odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy. W ramach reklam outdoorowych pokazano świat z perspektywy Instagrama oraz to, że „historie” mogą powstać z niemalże każdego zdjęcia, dowolnej perspektywy, a przede wszystkim z tego, co dzieje się wokół nas. Każda chwila zatrzymana w obiektywie może przekształcić się w coś wyjątkowego i wyrazić nasze własne „ja”. Grafiki z wykorzystaniem narzędzi do edycji zagościły na tramwajach, stacjach, przystankach oraz budynkach w wybranych miastach, a 27o billboardów pojawiło się w przestrzeni miejskiej.

wersm-instagram-stories-are-everywhere-1-600x432

fot. wersm.com

wersm-instagram-stories-are-everywhere-3-600x432

fot. wersm.com

fot. wkams.com

fot. wkams.com

fot. wkams.com

fot. wkams.com

wersm-instagram-stories-are-everywhere-5-600x399

fot. wersm.com

adweek.com

fot. adweek.com

fot. adweek.com

fot. adweek.com

wersm-instagram-stories-are-everywhere-6-600x399

fot. wersm.com

fot. adweek.com

fot. adweek.com

Instagram

fot. adweek.com

Na działania reklamowe w ostatnim czasie zdecydował się także mniej popularny w Polsce Pinterest. Na początku czerwca ruszyła kampania billboardowa skierowana przede wszystkim do kobiet, które stanowią większość użytkowników portalu. W Nowym Jorku zamieszczono reklamy zachęcające przechodniów do spróbowania czegoś nowego. Oznacza to więc, że media społecznościowe dostrzegają coraz większą potrzebę wyróżnienia się wśród duplikatów funkcji oraz wielości aplikacji i próbują trafić do szerokich grup odbiorców.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail