X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Instagram z 800 milionami użytkowników oraz nowymi narzędziami

Twórcy aplikacji poinformowali o kolejnym wzroście społeczności Instagrama oraz nowych narzędziach, które umożliwią jeszcze lepsze zarządzanie komentarzami.

Instagram z 800 milionami użytkowników oraz nowymi narzędziamifot. instagram-press.com

Media społecznościowe oprócz korzyści, które nam przynoszą użytkownikom generują także pewne zagrożenia związane z negatywnymi komentarzami oraz hejtem. Społeczność Instagrama wzrosła aż do 800 milionów użytkowników oraz 500 milionów korzystających z aplikacji każdego dnia. Jakiś czas temu Instagram wprowadził do aplikacji narzędzia, które umożliwiają zarządzanie komentarzami. W ubiegłym roku pojawiły się filtry, dzięki którym użytkownicy mogli decydować o wyświetlaniu treści i niwelować te, które uznali za nieodpowiednie. Rozszerzono go w czerwcu na język angielski, a wczoraj zapowiedziano także taką możliwość w języku arabskim, francuskim, niemieckim i portugalskim. To jednak nie koniec zmian na rzecz bezpieczeństwa użytkowników.

Ograniczanie komentatorów

Współzałożyciel aplikacji, Kevin Systorm ogłosił, że od teraz wszyscy posiadacze profili publicznych będą mogli decydować o tym, kto komentuje ich treści w nowy sposób. W aplikacji pojawi się możliwość wskazania, które grupy użytkowników mogą udzielać się na naszym profilu. Korzystający z Instagrama zostaną podzieleni na trzy grupy: na obserwatorów obserwujących nasz profil, których sami także obserwujemy, osoby, które obserwujemy oraz obserwujących nasze konto. My zaś będziemy mogli wskazać, kto może odnosić się do naszych treści.

fot. blog.instagram.com

fot. blog.instagram.com

Anonimowe zgłoszenia podczas live’ów

Co więcej, w trosce o użytkowników wprowadzone zostanie także anonimowe raportowanie dla transmisji na żywo. Użytkownicy, którzy zaobserwują, że prowadzący relację przeżywa trudny czas lub może potrzebować wsparcia będą mogli zgłosić to anonimowo administratorom serwisu. Wówczas wskazany instagramowicz otrzyma wiadomość oferującą pomoc w postaci kontaktu z centrum pomocy, skontaktowanie się z przyjaciółmi lub inne wskazówki, które mogłyby mu pomóc. Zespoły reagujące na takie zgłoszenia pracują 7 dni w tygodniu, przez całą dobę i będą regularnie odpowiadały na tego typu reakcje.

fot. blog.instagram.com

fot. blog.instagram.com

Inicjatywa KindComments

Twórcy aplikacji zapowiadają także, że w ciągu najbliższych miesięcy mury wielu miast zamienią się w kolorowe murale inspirowane #KindComments. Tym samym zachęcają do tego, aby odwiedzić takie miejsce, zrobić zdjęcie lub film i udostępnić w aplikacji z wyżej wymienionym hashtagiem. Artyści globalnej społeczności stworzyli także specjalne naklejki w kształcie serca, które widoczne są w sekcji Stories. Takie działania ze strony serwisu oraz korzystających mają wspierać tworzenie bezpiecznego i przyjaznego środowiska.

fot. instagram-press.com

fot. instagram-press.com

Zmiany w aplikacji nie wydają się spektakularne, jednakże użytkownicy Instagrama zyskają dzięki nim możliwość pełniejszego decydowania o swoich profilach oraz reagowania na niepokojące sygnały.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail