X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Konferencja In Digital Marketing coraz bliżej

Już za kilka dni konferencja In Digital Marketing, czyli wydarzenie skupiające się wokół szeroko pojętego marketingu cyfrowego. Kto wygłosi prezentacje i jakie tematy pojawiają się w agendzie?

Konferencja In Digital Marketing coraz bliżejfot. facebook.com/inDigitalMarketingPL

Już 4-5 października obędzie się In Ditigal Marketing – konferencja, która skupia si wokół szeroko pojętego marketingu cyfrowe i porusza niemalże wszystkie aspekty tego zagadnienia. Podczas 2 dni będą działały równorzędnie 2 sceny główne, na których ponad 40 ekspertów z Polski oraz z Anglii, Włoch, Niemiec i Czech poprowadzi merytoryczne, case’owe wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego: social media, reklamy w internecie, analityki, mobile’u, aplikacji i narzędzi czy SEO. Dodatkowo w trakcie przerw będzie funkcjonowała trzecia scena Expo, gdzie przedstawiciele firm podzielą się swoją wiedzą oraz przedstawią innowacyjne produkty i usługi przydatne w pracy marketera.

Mocną stroną inDM’u jest kadra ekspertów. Na scenie pojawią się osoby reprezentujące swoim nazwiskiem czołowe firmy, marki i kampanie. Ludzie nieprzeciętni, którzy nie tylko są praktykami tematu ale także twórcami trendów, którzy myślą nieprzeciętnie i zapałem dzielą się swoją wiedzą przekazując ogrom inspiracji i motywacji w pakiecie m.in. Dominic McGregor z Social Chain, Beth James z Delivery Hero, Komal Helyer z Pur360, Jan Zając z Sotrendera, Karol Dziedzin i Szymon Lisowski z Socjomani, Maciej Lewiński z Akademii Analytics, Maciej Dakowicz z Deloitte Digital, Krzysztof Marzec z Deva Group, Artur Kurasiński z MUSE, Karolina Karaszewska i Maciej Szulc z Yieldbird, Sławomir Skowerski z GoldenSubmarine, Karolina Lejman z BlueRank, Rahim Blak z click community czy Dorota Jałocha z Samsunga. Wiąże się to z bogatym programem, który stanowi niewątpliwą wartość dodaną dla uczestników konferencji. Wśród tematów, m.in.:

  • Storytelling, czyli rzecz o etapach i narzędziach tworzenia opowieści o marce – w teorii i praktyce case study/ Sławomir Skowerski

Jak napisać dobry storytelling? Czym jest storytelling dziś i dlaczego warto wykorzystać go w reklamie? Jak z głową stworzyć brand hero i gdzie go poszukać w naszej marce? Jakie narzędzia komunikacji warto wykorzystać, by nasi odbiorcy się w niej zakochali? Nie każda opowieść kończy się happy endem i dlatego trzeba ją dobrze zaplanować. Jak ze storytellingiem poradziły sobie (lub nie) największe firmy w Polsce i na świecie, jak Apple, Allegro, Pepsi, czy grupa Żywiec.

  • Budowa spójnej strategii komunikacyjnej wykorzystującej tradycyjny PR oraz ePR / Jolanta Jędrysek

Jak skutecznie planować działania PR i z których narzędzi warto korzystać? Jak odnaleźć się w rzeczywistości, w której blisko 82 procent polskich dziennikarzy uważa media społecznościowe za ważne źródło informacji, a tylko 40 procent materiałów PR dopasowana jest tematycznie do zainteresowań dziennikarzy i niestety tylko 18 procent z nich jest przez redakcje wykorzystywana.

  • Zasięgi organiczne social media marketingu/ Rahim Blak

Zasięgi organiczne social media marketingu istnieją i mają się bardzo dobrze. Jeżeli chcesz dostać darmowy zasięg, musisz dawać społeczności wartość! Z prezentacji dowiesz się: jaką wartość możesz dawać fanom? Jakie formaty postów generują największe zasięgi organiczne? Jak tworzyć posty, które angażują społeczność? Jak wykorzystać potencjał profili osobowych w oparciu o relacje?

  • Jakie decyzje marketingowe podejmować w oparciu o dane z social media/ Jan Zając

Gdzie szukać informacji i insightów na temat grupy docelowej? Jak podejrzeć działania konkurencji i wykorzystać tę wiedzę? Jakie wskaźniki i narzędzia wykorzystywać do mierzenia skuteczności działań? Jakie błędy są najczęściej popełniane i jak im zaradzić?

  • Messenger, jako nowy newsletter/ Cezary Kuik

Dlaczego Messenger jest skuteczniejszy niż poczta e-mail? Jakie wyniki możesz osiągnąć budując newslettera na Messengerze? Jakie sposoby są najlepsze do budowania takiej listy wysyłkowej? Tego wszystkiego dowiesz się podczas mojej prezentacji. Komunikacja przez Messengera angażuje o wiele bardziej niż poczta e-mail. Średnia Open Rate dla maila wynosi od 15 do 30% a CTR na poziomie 5%. Za to powiadomienia z Messengera generują średnio od 50 do 90% bezpośredniego zaangażowania. Co więcej, budowanie takiej listy wysyłkowej to tylko kilka kliknięć.

  • Jak w Digitalu mówić, aby Cię słuchali i słuchać, by do Ciebie mówili/ Danuta Nierada

Mówią, że najlepszymi rozmówcami są nie ci, którzy potrafią świetnie przedstawić siebie, ale ci którzy sprawiają, że rozmówca czuje się wyjątkowy, zapewniając sobie jego przyjaźń na lata. Krótka prezentacja o tym jak rozmawiać kreatywnie wykorzystując media digitalowe, poparta przykładami z polskiego i zagranicznego podwórka.

Pełna agenda oraz możliwość zakupu biletu na stronie wydarzenia na www.indm.pl

Portal SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail