X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Kto wystąpi podczas InternetBeta 2017?

Znamy już program tegorocznej edycji InternetBeta. Kto pojawi się na scenie w Kielnarowej? Jakie tematy zostaną poruszone? Którzy twórcy internetowi wystąpią podczas konferencji? Sprawdźcie sami.

Kto wystąpi podczas InternetBeta 2017?fot. facebook.com/InternetBeta

Po raz dziewiąty w dniach 13-15 września 2017 podrzeszowska Kielnarowa, gdzie mieści się kampus Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, na trzy dni stanie się centrum polskiego marketingu. To właśnie tu w czasie prezentacji i w kuluarowych rozmowach będzie można spotkać najważniejsze postacie tworzące rynek marketingu internetowego. Ponad 450 uczestników, 70 prelegentów, dziesiątki godzin wypełnionych po brzegi skondensowaną wiedzą, hektolitry kawy i setki pomysłów na to, jak rozwijać swoje działania marketingowe – to tylko niektóre z liczb obrazujące skalę tego wyjątkowego wydarzenia.

Kogo zobaczymy na scenie wydarzenia?

Na scenie tegorocznej edycji pojawią się m.in. Członek Zarządu/ VP Strategia – Michał Barański, Marcin Majzner z CupSell.pl, Krzysztof Sobieszek z PracticeLead, autor blog mediafun.pl – Maciej Budzich, Kamil Kozieł z PrezART, Adrian Gamoń z agencji Social Frame, badacz i dziennikarz Andrzej Garapich, Michał Grzebyk z ContentHouse, Paweł Sala z Freshmaila, Diana Koziarska z ReaktorWarsaw, Michał Górecki z koszulkowo.com, Piotr Krauschar z FACEADDICTED, Rahim Black z ClickCommunity, Mariusz Wesołowski, Jakub Cyran, Marcin Zaremba z iTaxi.pl, Jarosław Królewski z Synerise oraz wielu innych specjalistów, którzy podzielą się cenną wiedzą.

O czym opowiedzą prelegenci?

Z ich prezentacji dowiemy się więcej o cyfryzacji event marketingu, wykorzystaniu wideo w promocji wydarzeń, języka w content marketingu czy przeprowadzaniu loterii zgodnie z prawem. Pojawi się także tematyka crowdfoundingu, startupów, sztucznej inteligencji, reklamy oraz wiele innych zagadnień dotyczących mediów cyfrowych, szeroko pojętego marketingu oraz internetu.

Organizatorzy InternetBeta zawsze dbają o jakość i aktualność przedstawianych prezentacji, dlatego oprócz dziesiątek wysokiej klasy specjalistów z branży marketingu internetowego, na scenie pojawią się również influencerzy, znani przede wszystkim z YouTube jak AdBuster, Ajgor Ignacy, Marco Kubiś, Ziemniak czy Tivolt. Będą zdradzać szczegóły tego, jak z ich punktu widzenia wygląda współpraca z markami oraz podzielą się swoją wiedzą na temat nowoczesnych mediów. Dokładny program wydarzenia jest już dostępny na stronie konferencji.

InternetBeta to również wydarzenie artystyczne. W tym roku kulturalnych uniesień dostarczy zespół Kroki, nominowany do Fryderyków za najlepszy album (elektronika) oraz kolektyw Na Pełnej, który cieszy się ogromną popularnością wśród użytkowników serwisu YouTube.

Głównymi partnerami tegorocznej edycji konferencji są Synerise, IKEA oraz Daimler. Podobnie jak w czasie zeszłorocznej konferencji, InternetBeta 2017 została objęta akredytacją DIMAQ, dzięki czemu uczestnicy mogą uzyskać punkty do swojego certyfikatu.

Więcej informacji o konferencji: internetbeta.pl.
SOCIALPRESS jest stałym patronem medialnym InternetBeta od 2010 roku. 

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail