X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Które kampanie nominowano do Mixx Awards 2017?

Znamy już nominowanych w 17 kategoriach Mixx Awards. Które realizacje mają szansę na tytuł najlepszych polskich kampanii reklamowych z wykorzystaniem digitalu?

Które kampanie nominowano do Mixx Awards 2017?fot. materiały prasowe

reklama


Jury jedenastej edycji konkursu Mixx Awards 2017 na najlepsze kampanie marketingowe w internecie wyłoniło 62 nominacje. Laureatów konkursu organizowanego przez IAB Polska poznamy 30 listopada 2017 roku podczas uroczystej gali.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.

NOMINACJE MIXX AWARDS 2017

Brand Awareness and Positioning

KampaniaZgłaszający
„Czego szukasz w Święta? | English for beginners”UM, Allegro, Reprise, Bardzo
Launch Showmax w PolsceBridge2Fun Sp. z o.o., PHD, Digital Kingdom, Performance Media
Legendy Polskie AllegroAllegro
The Missed SpaceflightVML, Melt, Papaya Films, Starcom
Tymczasem EBVML, Papaya Films

Branded Content

KampaniaZgłaszający
“Czerwony punkt” i “Ksiądz” dla Showmax PolskaBridge2Fun Sp. z o.o., PHD, Digital Kingdom, Performance Media
Jesienne zmiany po swojemuGrey Worldwide Warszawa Sp. z o.o., MEC, Kalicińscy.com / FOG Production, hash.fm, Performance Media
Legendy Polskie AllegroAllegro
PojednanieIsobar Polska, Carat Polska
Świadomy SenVML

Branded Site

KampaniaZgłaszający
Merry Xma5Deloitte Digital
Relaunch piwa Specjal.GoldenSubmarine
Remiks ŻVML

Business-to-Business

KampaniaZgłaszający
ING European Start-up DaysGONG, MullenLowe Mediahub Poland
Szef Wszystkich Szefów rozkazuje celebrytom180heartbeats + JUNG v MATT, ING Bank Śląski SA

Cross-Media Integration

KampaniaZgłaszający
H&M DWORZEC  MEC
Moje ING “Mural”BRAIN, MullenLowe MediaHub, GONG, MOSQI.TO, ING Bank Śląski
Specjal – Legenda PółnocyGoldenSubmarine, Starcom

Digital Driven

KampaniaZgłaszający
Człowiek, który widział Insignię – Opel Insignia Carat Polska, Scholz & Friends Warsaw
KENWOODCHALLENGEGrandes Kochonos Digital, Dom Mediowy Maxus Warszawa Sp. z o.o.
Konkurs SKODA Auto Muzyka 2016GoldenSubmarine, MediaCom
The Missed SpaceflightVML, Melt, Papaya Films, Starcom

Direct Response and Lead Generation

KampaniaZgłaszający
Merry Xma5Deloitte Digital
Niezawodnie do celu z iTaxiCube Group
They.pl – Tubądzin Pakiet KorzyściThey.pl
Twoja karta, Twoje miejscaVML

Games

KampaniaZgłaszający
Królewskie RewiryTWIN .digital collective

Internet of Things

KampaniaZgłaszający
Braster – System Domowej Profilaktyki Raka PiersiGoldenSubmarine, MEC Sp. z o.o., Braster

Mobile

KampaniaZgłaszający
Niezawodnie do celu z iTaxiCube Group
Świadomy SenVML
The Missed SpaceflightVML, Melt, Papaya Films, Starcom
Żabka KuponyOMD, Digital Resolution

Off-line Digitizing

KampaniaZgłaszający
McDonlad’s ŚniadaniaOMD, DDB, Screen Network, MYLED
Outcast: OpętanieVizeum Polska, Posterscope Poland
Polisomat LINK4Sales & More S.A., LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Online Marketing with Influencer

KampaniaZgłaszający
Powrót Pezeta dzięki Play i TidalArtegence, Play, Isobar Poland
Promocja serialu BelferHavas Media (Havas Media Group), Socialyse Polska
Studio KoneseraVML, Lifetube
Transformers: Ostatni RycerzMindshare Polska
Wyborowa Projekt 30/90McCann Worldgroup, Reprise

Product Launch

KampaniaZgłaszający
Akcja teleportacja – promocja filmu Dr StrangeK2
Człowiek, który widział Insignię – Opel Insignia Carat Polska, Scholz & Friends Warsaw, iProspect
Launch Showmax w PolsceBridge2Fun Sp. z o.o., PHD, Digital Kingdom, Performance Media
PojednanieIsobar Polska, Carat Polska
The Missed SpaceflightVML, Melt, Papaya Films, Starcom

Social Community Building

KampaniaZgłaszający
Legendy Polskie AllegroAllegro
Studio TymbarkTalentMedia
Świadomy SenVML
Wyborowa Projekt 30/90McCann Worldgroup, Reprise

Use of Technology

KampaniaZgłaszający
Bluerank & Rainbow: Sukces napędzany danymiBluerank Sp. z o.o.
Chatbot w loterii Dotacje na KreacjeK2 Media, K2
Niezawodnie do celu z iTaxiCube Group
NMD VR TOKYO TOURIsobar Poland Group, Posterscope Poland, Carat Polska
The Missed SpaceflightVML, Melt, Papaya Films, Starcom

UX

KampaniaZgłaszający
Chatbot w loterii Dotacje na KreacjeK2 Media, K2
Konkurs SKODA Auto Muzyka 2016GoldenSubmarine, MediaCom
Po ProstuBRAIN, MullenLowe MediaHub, ING Bank Śląski
Wyborcza.plArtegence

Video on-line

KampaniaZgłaszający
„Czego szukasz w Święta? | English for beginners”UM, Allegro, Reprise, Bardzo
Legendy Polskie AllegroAllegro
Świadomy SenVML
The Missed SpaceflightVML, Melt, Papaya Films, Starcom

Laureaci odbiorą statuetki podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 listopada. Zostaną wtedy także wręczone nagrody za dokonania – Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies  kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji będą ogłoszone na początku listopada.

Do 31 października zarówno na galę rozdania nagród, jak i konferencję obowiązuje niższa cena. Wydarzenie jest organizowane przez IAB Polska.

Co roku partnerami MIXX Awards&Conference są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej.

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl

SocialPress jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail