X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Allegro ponownie wzrusza świąteczną reklamą. Jaki przekaz ma „Talizman”?

Platforma zaprezentowała świąteczną reklamę z serii "Czego szukasz", w której zachęca do tego, aby dzielić się z innymi tym, co posiadamy. Czy powtórzy ona losy zeszłorocznej kampanii, która odniosła globalny sukces? Jak zareagowali użytkownicy?

Allegro ponownie wzrusza świąteczną reklamą. Jaki przekaz ma „Talizman”?fot. kadr z wideo "Talizman"

Chyba każdy z nas zna zeszłoroczną reklamę Allegro „English for begginers”, która podbiła nie tylko serca Polaków, ale i mieszkańców innych krajów oraz specjalistów z branży marketingowej. Było o niej bardzo głośno w światowych mediach, zdobyła kilka prestiżowych nagród, znalazła się w zestawieniach najlepszych kampanii, a wzruszające wideo na YouTube obejrzano już 14 milionów razy. Z pewnością taki wyniki postawił przed marką ogromne wyzwanie – co zrobić, aby powtórzyć zeszłoroczny sukces?

Wczoraj marka zaprezentowała kolejną odsłonę kampanii „Czego szukasz”. Na kanale Allegro na YouTube pojawił się film „Podziel się tym, co masz cennego”, którego motywem przewodnim jest Talizman. Głównym bohaterem zaś jest młody chłopiec. Otrzymuje on od rodziców indiański talizman, który wielokrotnie przynosi mu szczęście. Przy okazji Świąt Bożego Narodzenia decyduje się jednak na zaskakujący krok. Jaki? Zobaczcie sami.

Allegro i Szlachetna Paczka

Wideo pokazuje, że warto dzielić się z innymi, także tym, co dla nas cenne, bo jeśli rozejrzymy się wokół na pewno wśród nas jest ktoś, kto bardziej tego potrzebuje. Nawet małe gesty odgrywają bardzo ważną rolę, gdy widzimy potrzebujących wsparcia, dobrego serca, pomocy, szczególnie w Święta Bożego Narodzenia.

Jak podają wirtualnemedia.pl, za reklamę odpowiada po raz kolejny agencja Bardzo. Reżyserem reklamy jest Jesper Ericstam, operatorem Henrik Stenberg, dyrektorem artystycznym Karolina Czarnota, copywriterem Monika Kamińska, a dyrektorem kreatywnym Hubert Stadnicki. Co ważne, tegoroczna kampania ma także drugi bardzo ważny cel – wsparcie Szlachetnej Paczki. Na poczet tego pod koniec października uruchomiono Szlachetny Sklep,  gdzie użytkownicy serwisu mogą umieszczać przedmioty, z których dochód zostanie przeznaczony na cel charytatywny.

Reakcje użytkowników

Z komentarzy na YouTube wynika, że użytkownikom podoba się najnowsze wideo. Oto kilka reakcji, w oryginalnej pisowni, które znajdziemy pod filmem:

Wy to potraficie człowieka wzruszyć, przed wyjściem do pracy makijaż lekko rozmazany :) ~Malena M

Aż łza się w oku kręci ;D ~ Dominik Sternal

Zawsze jak widzę ze to reklama Allegro to przygotowuję chusteczki.Allegro, dobrze to robisz. ~ Borygo G

Przestańcie! Znowu przez was płacze….. piękne! :”) ~ Dori 67

Kolejny raz Allegro pokazało, że robi filmiki na wysokim poziomie. (…)~ Szymon Wajda

Na koniec popłakałem się. Każda wasza reklama jest inna, niepowtarzalna oraz wzruszająca, opowiadająca prawdziwe historie z życia wzięte. ~ benctoja14

Potraficie to robić. Cholernie dobrze Wam to idzie. Róbcie tak dalej. Najlepsze tego typu spoty promujące markę. ~ Natalia Dobrowolska

Czemu tylko allegro robi tak dobre filmy/reklamy ? ~ Miłosz Celebudzki

Pięknie, jak zawsze! 👏 Wzrusza i daje do myślenia.Guuki

A czy i Was wzruszyła nowa odsłona kampanii?

Newsletter

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami. Zapisz się na bezpłatny newsletter. Nasze treści dostępne są dla Ciebie za darmo, więc prosimy o zaznaczenie poniższych zgód. Nie spamujemy, więc nie musi się niczego obawiać. Nikomu też nie przekażemy Twoich danych! Od czasu do czasu wyślemy do Ciebie reklamę, z której finansowany jest ten serwis. Reklamodawców selekcjonujemy - staramy się ich dobierać w ten sposób, aby promowane produkty odpowiadały potrzebom naszych Czytelników!

Bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami z dziedziny social media i nowych technologii. Otrzymuj od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje o ciekawych nowych usługach, promocjach, newsy z branży, case study i raporty. Chcę otrzymywać od Media Impression Grzegorz Miłkowski z siedzibą w Krakowie informacje handlowe dotyczące innych podmiotów, zlecających Media Impression Grzegorz Miłkowski kampanie marketingowe, z których utrzymywany jest serwis socialpress.pl oraz finansowane są prace redakcji tego serwisu.

free newsletter templates powered by FreshMail