X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Najciekawsze reakcje marek na limit 280 znaków na Twitterze

Zmiana limitu znaków na Twitterze była dla marek okazją do reakcji i wyrażenia opinii. Jak odniosły się do niej m.in. McDonald's, Snickers, NASA czy Durex? Przedstawiamy kilka wpisów, które pojawiły się na znanych profilach.

Najciekawsze reakcje marek na limit 280 znaków na Twitterzefot. bank zdjęć shutterstock.com

reklama


Jakiś czas temu pisaliśmy o testach dwukrotnie większego limitu znaków na Twitterze, a poproszeni przez nas o opinię specjaliści z branży marketingowej rozważali, co może znaczyć to dla marketerów. Trzy dni temu serwis oficjalnie wprowadził ową zmianę, co oznacza, że użytkownicy mogą wyrażać już swoje myśli i opinie nie w 140, a w 280 znakach. Rozwiązanie to daje to większe pole do popisu nie tylko indywidualnym użytkownikom, ale i markom. Niektóre z firm opublikowały tweety dedykowane tejże nowości jeszcze pod koniec września, gdy pojawiły się pierwsze doniesienia o takich planach, a część z nich zareagowała kilka dni temu. Oto kilka najciekawszych naszym zdaniem reakcji znanych marek.

Burger King

McDonald’s

E.Wedel

Snickers

Durex

Virgin Orbit

KFC

Domino’s Pizza

BMW Motorsport

NASA

Marvel

Uniwersytet Jagielloński

Manchester City

AC Milan

Borussia

Wprowadzenie większego limitu znaków w serwisie było na tyle ważnym wydarzeniem, że sprowokowało część marek do reakcji i podkreślenia w jakikolwiek sposób tego, że śledzą bieżące wydarzenia w sieci i prowadzą aktywną komunikację na Twitterze. Niektóre profile zdecydował się na przekaz wizualny i zamieszczenie emotikon wraz z hashtagiem lub też po prostu użycie słów, które przykują uwagę odbiorcy i wskażą na zainteresowanie nowościąw serwisie. Co ciekawe, szczególnie aktywne okazały się kluby sportowe, zarówno polskie, jak i zagraniczne, które odnalazły szereg nowych możliwości 280 znaków, np. wymienienie osiągnięć, składu drużyny czy po prostu podanie całej nazwy.

Jak do zmiany na dłuższą metę podejdą prowadzący profile marek i czy wpływie to na unikatowy charakter medium? Dowiemy się z pewnością za jakiś czas. Należy pamiętać jednak, że dłuższe tweety to możliwość, a nie konieczność, a więc nie warto próbować na siłę wydłużać tego, co chcemy przekazać, szczególnie, że użytkownicy kochają Twittera przede wszystkich za jego unikatową formę i zwięzłość treści.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail