
reklama
Poszukiwania drugiej połówki w XXI wieku znacznie się zmieniły w stosunku do przeszłości, m.in. za sprawą rozwoju technologii i aplikacji randkowych. Jedną z najpopularniejszych jest Tinder, dzięki któremu osiągnięto już 20 miliardów matchy i milion randek tygodniowo. Każdego dnia jego użytkownicy wykonują około 1,6 miliarda swipe’ów, dlatego aby ich doświadczenia płynące z wykorzystania aplikacji były jeszcze lepsze i bardziej ekscytujące, zaprezentowano nową funkcję “Super Likeable”.
Jak działa funkcja?
Kilka dni temu na swoim blogu Tinder poinformował o wykorzystaniu rozwiązań sztucznej inteligencji, która zaproponuje nam osoby potencjalnie dla nas interesujące. Jak czytamy na WIRED, funkcja opiera się ona na narzędziu TinVec zaprezentowanym na konferencji dotyczącej uczenia maszynowego w San Francisco. Gdy użytkownik zobaczy ten format w aplikacji, będzie mógł wykorzystać Super Like’a (rozwiązanie wprowadzone dwa lata temu) dla jednej z czterech osób, które zostaną wskazane na podstawie naszych nawyków oraz poprzednich zachowań w aplikacji. Jak widać więc, każde nasze działanie daje jej twórcom obraz naszych preferencji i upodobań dla randek i związków.
Jak skorzystać z Super Likeable?
Samodzielne znalezienie funkcji jest niemożliwe – będzie ona widoczna losowo i jak deklarują twórcy aplikacji, jej pojawienie się podczas przeglądania Tindera będzie dla użytkownika zaskoczeniem. Wedle danych, wysłanie Super Like’a trzykrotnie zwiększa prawdopodobień
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Kup ebookstwo dopasowania. Dzięki nowemu rozwiązaniu wykorzystanie Super Like, z którego możemy użyć darmowo raz dziennie lub pięć razy w przypadku konta Premium, będzie jeszcze bardziej przemyślane i trafne.
Co ciekawe, to jednak nie jedyne wykorzystanie AI w aplikacji – w ubiegłym roku wykorzystano ją dla Smart Photos, gdzie poprzez testy wybiera ona najlepsze zdjęcie profilowe, zwiększając tym samym atrakcyjność naszego profilu i prawdopodobieństwo dopasowania.
Rozwiązanie Super Likeable jest obecnie testowane w Nowym Jorku i Los Angeles. Nie wiadomo jednak, kiedy pojawi się w aplikacjach użytkowników na całym świecie.
Reklama