X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dzień Kobiet w social media – co przygotowały marki?

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet znane marki przygotowały dedykowane posty. Jak do dzisiejszego święta odniósł się Burger King, Ikea, Lidl, Durex czy Netflix?

Dzień Kobiet w social media – co przygotowały marki?fot. bank zdjęć ppicjumbo.com

Z okazji obchodzonego dziś Międzynarodowego Dnia Kobiet mniej lub bardziej znane marki postanowiły podjąć aktywność i opublikować dedykowane posty w social media. W popularnych serwisach społecznościowych pojawiły się wpisy z życzeniami lub nawiązaniami do tego wyjątkowego dnia. Jaki pomysł na świętowanie 8 marca miały firmy?

Burger King UK

Brytyjski Burger King postanowił zrobić ukłon w stronę kobiet i zmienił swoje zdjęcie profilowe na Facebooku. W skutek tego w logotypie firmy pojawiło się hasło Burger Queen. Królowa zastąpiła więc króla.

McDonald’s i MTV

Interesującą inicjatywę podjęli McDonald’s i MTV, które na cześć kobiet odwróciły litery w swoich logotypach tak, aby „M” zamieniło się na „W” – od słowa Woman.

Żywiec

Fani marki Żywiec w social media wiedzą, że przy okazji różnego typu wydarzeń i świąt firma nie zawodzi. W większości przypadków możemy liczyć na grafiki z krótkimi, aczkolwiek bardzo wymownymi hasłami. Tym razem nie było inaczej.

fot. facebook.com/ZywiecMeskimZdaniem

fot. facebook.com/ZywiecMeskimZdaniem

Netflix

Netflix Polska postawił na kreatywną formę wideo, w którym z dystansem pokazuje zabawne reakcje kobiet. Film składający się ze zlepek produkcji, jakie znajdziemy w serwisie, m.in. „Orange Is The New Black”,”House Of Cards” czy „Stranger Things” został odtworzony już ponad 31 tysiące razy.

Lidl

W ostatnim czasie także Lidl wielu zachwyca swoją formą komunikacją w mediach społecznościowych. Z okazji Dnia Kobiet na profilu marki pojawiła się prosta, lecz przyciągająca wzrok grafika z życzeniami dla Pań i małym przypomnieniem dla Panów.

Berlinki

Berlinki zamieściły na Facebooku żartobliwy post składającą się z dialogów parówek. Marka życzyła tym samym wszystkim Paniom jak najmniej narcyzów na ich drodze.

fot. facebook.com/Berlinki

fot. facebook.com/Berlinki

E.Wedel

Producent słodyczy, marka E.Wedel, stworzyła słodką grafikę tulipana składającą się z ptasiego mleczka. Przypomniała tym samym, że słowa „słodycz” to „ona”.

Ikea

Z kolei Ikea podeszła do dzisiejszego święta w nieco inny sposób i podkreśliła jak firma dba o równowagę płci w swoich strukturach. Krótki film, jaki pojawił się na fanpage’u marki wyświetlono już ponad 21 tysięcy razy.

Barbie

Post Barbie, który pojawił się z okazji kobiecego święta ma nieco inny wydźwięk niż te przedstawione powyżej. Producent znanych na całym świecie lalek postanowił stworzyć lalki, które będą ukazywały różnorodne osobowości i przełamią obowiązujące stereotypy. Co ciekawe, inspiracją do stworzenia jednej z nich była Martyna Wojciechowska.

Durex

Bez odzewu nie pozostał także producent prezerwatyw, Durex, który udostępnił grafikę z „prezentem” i radą dla Panów.

Krakus

Firma Krakus złożyła Paniom życzenia w dość nietypowy sposób, pokazując oryginalne bukiety kwiatów składające się z… ogórków.

A czy Wy mieliście okazję zobaczyć jakieś interesujące wpisy odnoszące się 8 marca?


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail