reklama
Konferencja Mobile Trends to miejsce spotkań ekspertów i pasjonatów branży mobilnej. W tym roku odbyła się już po raz siódmy! 1-2 marca w Krakowie zgromadziła prawie 400 uczestników i ponad 20 prelegentów z całej Polski. Pierwszego dnia odbyło się także uroczyste ogłoszenie zwycięzców Mobile Trends Awards 2017 – najlepszych projektów i kampanii mobilnych minionego roku. Zobacz, kto według uczestników przeprowadził najciekawszą prelekcję i jakie atrakcje organizator, firma ClickMaster Polska, wraz z partnerami zapewnili wszystkim zgromadzonym w Krakowie.
Dwa dni wystąpień
W tym roku konferencja trwała dwa dni bez podziału na bloki tematyczne. Kierowano się bowiem ponownie zasadą, że kluczem do sukcesu jest szeroka wiedza oraz możliwość kooperacji pomiędzy różnymi zespołami, a pomagają w tym pogłębione kompetencje z zakresu różnych dziedzin. W każdym dniu występowali prelegenci omawiający zagadnienia z kilku obszarów w ramach tematyki mobile. Kto okazał się najlepszy?
Bartłomiej Sobczak (Empik) najlepszym prelegentem #MTC2018
Zdecydowanym faworytem podczas konferencji okazał się Bartłomiej Sobczak, który opowiadał o tym, z jakimi problemami zderza się Empik w obszarze mobile i jakie w związku z tym widzi możliwości. Swoim wystąpieniem udowodnił, że mobile sprzedaje i jest nieodłącznym wsparciem offline i online. Warto dodać, że był to debiutancki występ, do czego prelegent przyznał się na początku, a zdobył największą ilość pozytywnych głosów (średnia 4,72/5,00), czego serdecznie gratulujemy. Był to jednocześnie najlepszy występ pierwszego dnia oraz całej konferencji.
Drugie miejsce pod względem głosów w aplikacji konferencyjnej zdobył Roman Łoziński, który był także faworytem drugiego dnia. Otrzymał ocenę 4,62/5,00. Założyciel agencji Think ECO, wykładowca Szkoły Strategii Marki i współtwórca Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR, mówił o tym, czego branża mobilna może nauczyć się od reklamowej. Wskazał, gdzie szukać oryginalnych pomysłów i inspiracji do wykorzystania w mobile.
Trzecie miejsce zajął Krzysztof Marzec (DevaGroup) ze średnią głosów 4,57. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics specjalnie dla nas zebrał dane i przypadki, które zobrazowały jak ważnym elementem strategii jest mobile. Pokazał jak w praktyczny sposób wykorzystać go do zwiększania sprzedaży i zasięgów.
Nagrody Mobile Trends Awards rozdane!
1 marca 2018 roku po raz siódmy przyznano nagrody Mobile Trends Awards. Warto sprawdzić, które rozwiązania wyprzedziły silną konkurencję i zasłużyły na miano najlepszych w poprzednim roku. Nagrody MTA trafiły do zwycięzców w 10 kategoriach. Kapituła konkursowa, składająca się z ekspertów branży mobile i IT, po długich obradach, wyłoniła projekty i kampanie najbardziej zasługujące na wyróżnienie.
Zwycięzcami zostali m.in.: Politechnika Warszawska, Diabdis, x-kom czy Tymbark. W konkursie został także wzięty pod uwagę głos internautów, którzy wybierali swoich faworytów podczas głosowania online. Byli to kolejno od pierwszego miejsca: mBank za aplikację mobilną mBank PL w wersji 3.0, Rossmann SDP za aplikację Rossmann PL (realizator: Rossmann SDP i Listonic) oraz Filmweb za mobilną wersję strony www.filmweb.pl.
Lista wszystkich zwycięzców dostępna jest na stronie https://2018.mobiletrends.pl/mta/glosowanie.
Gwiazdą wieczoru była Weronika Curyło – finalistka The Voice of Poland, która swoim głosem oczarowała zarówno nominowanych, jak i publiczność. Zaśpiewała największe hity i zachwyciła wszystkich gości zgromadzonych w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie
Quiz wiedzy o mobile i nagrody dla najlepszych
Na zakończenie drugiego dnia odbył się quiz wiedzy o mobile, w którym najwytrwalsi uczestnicy mogli zmierzyć się w rywalizacji o miano eksperta. Za pomocą aplikacji Kahoot! odpowiadali na pytania z dziedziny mobile, dotyczące prelekcji oraz ogólnie branży. Po zaciętej rywalizacji wyłoniono trzech zwycięzców, a kolejne miejsca, aż do dwudziestego, mogły liczyć na nagrody pocieszenia.
Organizatorem Mobile Trends Conference & Awards po raz siódmy była firma ClickMaster Polska.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.