X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Druga generacja Spectacles od Snapchata – okulary w nowej, wakacyjnej odsłonie

Snapchat prezentuje drugą generację okularów do nagrywania wideo. Co zmieniło się w nowych Spectacles i jaki jest ich koszt?

Druga generacja Spectacles od Snapchata – okulary w nowej, wakacyjnej odsłoniefot. spectacles.com

reklama


Blisko dwa lata po stworzeniu Spectacles, czyli okularów do nagrywania filmów wideo, firma Evana Spiegela zaprezentowała ich nową, wakacyjną odsłonę. Jak poinformowano wczoraj, od teraz ich noszenie będzie jeszcze wygodniejsze i będziemy mogli zabrać je na plażę, imprezę nad basenem lub spacer w deszczowy dzień, gdyż są one wodoodporne. 

Ulepszono w nich także nagrywanie dźwięku i dodano możliwość robienia zdjęć poprzez ich dłuższe naciśnięcie i przytrzymanie. Twórcy Snapchata deklarują, że również przesył danych ma być czterokrotnie szybszy i zawsze w jakości HD.

Jak jednak możemy się spodziewać, wraz z różnymi ulepszeniami zmieniła się także cena okularów. Możemy nabyć je za 729,99zł, czyli o 100 złotych więcej niż poprzednią wersję. Są dostępne w trzech nieco zmodyfikowanych kolorach – Ruby, Onyx i Sapphire. Spectacles pierwszej generacji były zaś wyprodukowane w kolorze Coral, Black oraz Teal.

fot. spectacles.com

fot. spectacles.com

Przypomnijmy, że wbudowana w okulary kamera pozwala na nagrywanie materiałów wideo bez użycia rąk i szybkie udostępnianie ich na Snapchacie. Po sparowaniu ich z telefonem możliwe jest nagranie do 150 filmów lub zrobienie do 3000 zdjęć, zanim konieczne będzie ich importowanie, a także wykonanie 70 filmów w ramach jednego ładowania.

Choć okulary spotkały się ze skrajnymi opiniami – od entuzjastycznych wizji ich wykorzystania podczas różnych aktywności, po krytykę sprzętu i ceny, a sam producent odnotował straty finansowe, zdecydowano się na zaprezentowanie drugiej, ulepszonej wersji okularów. Firma wskazuje, że do wszelkich zmian została zainspirowana przez użytkowników. Z pewnością wkrótce przekonamy się, czy druga generacja Spectacles była dobrym pomysłem i użytkownicy chętnie będą decydowali się na ich zakup.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail