X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Rafał Baran i Jakub Bierzyński AdManami Roku 2017

Wczoraj odbyła się gala wręczenia nagród zwycięzcom konkursu "AdMan Roku 2017". Kto zajął pierwsze miejsce w kategoriach Agencje reklamowe oraz Domy mediowe?

Rafał Baran i Jakub Bierzyński AdManami Roku 2017źródło: press.pl

Rafał Baran, wiceprezes 4fun Media, właściciel FCB Bridge2Fun został AdManem Roku 2017 w kategorii Agencji reklamowe, a Jakub Bierzyński, prezes OMD, AdManem Roku 2017 w kategorii Domy mediowe. Gala wręczenia nagród organizowana przez magazyn „Press” odbyła się we wtorek 10 kwietnia br. w warszawskiej Villi Foksal.

Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs od sześciu lat organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest przez głosowanie agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz domów mediowych i produkcyjnych. Każda z firm dysponowała tylko jednym głosem. Łącznie głosowało 96 podmiotów, z czego w sposób zgodny z regulaminem 46.

Agencje reklamowe

Rafał Baran, zwyciężając w kategorii Agencje reklamowe, uzyskał w głosowaniu 86 punktów. Oddający na niego głos komplementowali: „Najskuteczniejszy wizjoner w Polsce”. „Człowiek sukcesu”. „Wirtuoz biznesu”. „Potrafił w spektakularny sposób stworzyć i w krótkim czasie rozwinąć agencję Bridge2Fun, bez pomocy międzynarodowej tzw. sieci”. „Tegoroczne fuzje z FCB i Deloitte Digital potwierdzają jego ponadprzeciętną zdolność biznesową i wyczucie rynku”. „Dobra energia, świetne pomysły i charyzma nie do podważenia”.

W tej samej kategorii drugie miejsce w głosowaniu zdobył tandem Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, dyrektor zarządzający DDB & tribal i Paweł Tyszkiewicz, pełnomocnik zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR (otrzymali 73 punkty; m.in. za „promowanie dobrych standardów na rynku reklamowym”), a trzecie – Maciej Marasek, dyrektor kreatywny i współwłaściciel 2012 Agency (zdobył 70 punktów; m.in. za: „Świetny przykład tego, jak z butikowego formatu można uczynić bardzo silnego gracza na konkurencyjnym rynku agencji reklamowych”).

Domy mediowe

AdManem Roku 2017 w kategorii Domy mediowe został Jakub Bierzyński, prezes OMD, uzyskując w głosowaniu firm 110 punktów. Nominujące go firmy chwaliły go: „Dzięki niemu OMD stale się rozwija w bardzo konkurencyjnej branży”. „Profesjonalizm oraz doskonały kontakt i współpraca”, „Za ogromne osiągnięcia i budowanie firmy przez lata”. „Za zaangażowanie społeczne”. „Za odwagę mówienia tego, co myśli”.

Drugie miejsce w głosowaniu na AD wo/MAN Roku w tej kategorii zdobyła Renata Wasiak-Sosnowska, dyrektor zarządzająca Havas Media (83 pkt; m.in. za: „Pomysłowość, pełny profesjonalizm, klasę biznesową”. „Silny kobiecy pierwiastek w środowisku mediowym, napędza do działania i zdobywa kolejne biznesy”), a trzecie – Kamil Wiszowaty, managing director Value Media (71 pkt; m.in. za: „zarządzanie jednym z największych i najbardziej prężnych niezależnych domów mediowych na rynku polskim. Za chodzenie pod prąd z sukcesem”).

Na kandydatów mogły głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma miała prawo do jednego głosu (nie mogły go dostać osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym).

Kreatywna autopromocja

Tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszył również konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zwyciężył w nim dom mediowy OMD – za długofalowy projekt Women Empowerment „Kobiety kobietom”.

Głównym partnerem konkursu jest Provident, partnerem – Wirtualna Polska, Nielsen, partnerami gali: AudioNetwork, Grandes Kochonos Digital, Villa Foksal, TViP, Miło Postproduction, Soundflower, Grupa Żywiec, TANK Production.

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.



Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail