X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Snapchat z grupowym czatem wideo i wzmiankami

Nowości na Snapchacie - twórcy aplikacji poinformowali o możliwości grupowej wideorozmowy. Wprowadzono także oznaczenia profili. Jak działają obie funkcje?

Snapchat z grupowym czatem wideo i wzmiankamifot. snap.com

reklama


Wirtualne spędzanie czasu z grupą znajomych w social media to jeden z trendów, który z pewnością jeszcze bardziej rozwinie się w przyszłości. Możliwości wideorozmów kilku osób równocześnie daje nam już Messenger, a jakiś czas temu Instagram umożliwił nawet prowadzenie wspólnych transmisji na żywo. Nie chcąc pozostać w tyle, Snapchat poinformował wczoraj o wprowadzeniu grupowego czatu wideo.

Wideorozmowa z kilkunastoma znajomymi jednocześnie

Jak możemy przeczytać w oficjalnej informacji, od teraz możliwe jest prowadzenie konwersacji nawet z 16 znajomymi naraz. Aby to zrobić wystarczy uruchomić ikonę kamery na czacie grupowym i zebrać uczestników rozmowy. Otrzymają oni wówczas powiadomienie z zaproszeniem do dołączenia do wideo czatu. Podczas niego użytkownicy mogą wyrażać się w dowolny sposób, np. używając filtrów, wykorzystując tylko głos (przypomnijmy, że opcja czatu głosowego jest dostępna nawet dla 32 osób) lub po prostu wysyłać wiadomości tekstowe widoczne dla wszystkich udzielających się w rozmowie.

Z funkcji skorzystamy zarówno w ramach istniejącej już czatu lub tworząc nowy. Pojawi się ona u wszystkich użytkowników w ciągu najbliższych dni.

Oznaczenia profili

To jednak nie jedyna nowość w aplikacji – Instagram od pewnego czasu umożliwia oznaczanie znajomych w treściach udostępnianych w Instagram Stories. Teraz podobną funkcję oznaczania za pomocą @ i wpisania nazwy użytkownika znajdziemy na Snapchacie. Testowano ją w marcu i jak się okazuje, zdecydowano, że będzie ona ogólnodostępna. Osoby, które zostaną oznaczone, zostaną o tym powiadomione w oknie czatu.

fot. businessinsider.com

fot. businessinsider.com

Działania poczynione przez Snapchata mają zachęcić użytkowników do spędzania większej ilości czasu w aplikacji i korzystania z nowych form komunikacji. Czy rzeczywiście tak się stanie?

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail