X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Czy wiesz, co dzieje się w ciągu minuty w social media?

Co dzieje się w ciągu 60 sekund na Facebooku, Tinderze czy Instagramie? Ile aktywności podejmujemy w ciągu minuty na YouTubie, Netlifxie oraz Twitterze? Prezentujemy infografikę, która udziela odpowiedzi na te pytania.

Czy wiesz, co dzieje się w ciągu minuty w social media?fot. bank zdjęć pexels.com

reklama


Każdego dnia przeznaczamy na aktywności w sieci pewien ułamek naszego czasu. Działania w internecie zajmują nam kilka, a nawet kilkanaście godzin. Wzrost popularności serwisów i aplikacji społecznościowych, a także ilość treści, jakie w tym czasie generujemy jest imponująca. W ciągu 60 sekund trwa walka o naszą uwagę i zaangażowanie, a Lori Lewis i Chadd Callahan z Cumulus Media postanowili zilustrować ją za pomocą infografiki prezentującej, co dzieje się w internecie w ciągu jednej minuty.

60 sekund w mediach społecznościowych

Z zaprezentowanych w formie graficznej danych wynika, że w ciągu minuty 973 tysiące użytkowników loguje się na Facebooku, za pomocą Messengera wysyłane jest 25 tysięcy GIF-ów, a Instagram jest scrollowany 174 tysiące razy. W ciągu 60 sekund odnotowuje się także 2,4 miliona Snapów, ponad 1,1 miliona swipe’ów na Tinderze oraz 4,3 miliona wyświetleń filmów na YouTube.

Na Twitterze z kolei wysyłane jest 281 tysięcy tweetów, za pomocą WhatsApp’a 38 milionów wiadomości oraz 187 milionów e-maili. W ciągu minuty z AppStore i Google Play pobierane jest 375 tysięcy aplikacji, a użytkownicy wydają na zakupy on-line ponad 862 tysiące dolarów. Korzystającym z Netlixa udaje się zaś obejrzeć ponad 266 godzin materiałów, a fani Twitcha wyświetlają go ponad 936 tysiące razy.

źródło: digitalinformationworld.com

źródło: digitalinformationworld.com

Porównanie w stosunku do roku poprzedniego

W 2017 roku wspomniani wcześniej autorzy zaprezentowali podobną grafikę, które obrazowała ówczesną sytuację w sieci. W przypadku większości mediów widoczny jest wzrost liczby aktywności, jakie jesteśmy w stanie podjąć w ciągu minuty.

Co ciekawe, największa różnica widoczna jest dla Netflixa – w okresie roku średni czas oglądalności w ciągu jednej minuty wzrósł ponad trzykrotnie, co pokazuje rosnącą popularność serwisu. Mimo spadku popularności Snapchata także liczba tworzonych treści wzrosła. Dane te mogą sygnalizować, że nie tylko liczba użytkowników poszczególnych serwisów i aplikacji wzrasta, ale i my sami coraz sprawnie poruszamy się w internetowym świecie.

źródło: allaccess.com

źródło: allaccess.com

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail