
reklama
Światowy gigant poinformował, że zwiększa transparentność reklam wyświetlanych na platformie i udostępnia więcej informacji o Stronach. Przekazywanie użytkownikom większej ilości danych o organizacjach i ich reklamach będzie oznaczać zwiększoną odpowiedzialność reklamodawców za zapobieganie nadużyciom na Facebooku.
Aktywne reklamy
W ramach wprowadzonych zmian możliwe będzie zobaczenie wszystkich reklam aktualnie uruchomionych przez daną stronę na Facebooku, Instagramie, w aplikacji Messenger i sieci partnerskiej, nawet jeśli te reklamy nie są wyświetlane tej osobie. Wystarczy zalogować się na Facebooku, odwiedzić dowolną stronę i wybrać menu “Informacje i reklamy”. Po obejrzeniu reklamy możliwe będzie zgłoszenie treści budzącej wątpliwości za pomocą funkcji “Zgłoś reklamę”.
Więcej informacji o stronach
Nawet, jeśli dana strona aktualnie nie prowadzi żadnej kampanii reklamowej, Facebook udostępni informacje na jej temat, takie jak niedawne zmiany nazwy czy data powstania. Kolejne kategorie informacji będą dodawane w nadchodzących tygodniach.

źródło: newsroom.fb.com
Jak deklaruje Facebook, zdecydowania większość reklam w serwisie pochodzi od legalnych firm, jednakże odnotowano także tzw. złych aktorów (bad actors), którzy nadużywają produktów Facebooka. Wprowadzone zmiany ułatwią światowemu gigantowi rozpoznanie nieodpowiednich działań
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
, a użytkownikom dostarczą informacji.
Reklama