X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jak dotrzeć do srebrnej generacji? Zbliża się II Forum Marketing to Silver Generation

Już za niespełna tydzień rusza II Forum Marketing to Silver Generation. Kto wystąpi podczas wydarzenia i jakie aspekty marketingu kierowanego do seniorów zostaną poruszone?

Jak dotrzeć do srebrnej generacji? Zbliża się II Forum Marketing to Silver Generationźródło: materiały od organizatora

W dniach 12-13 czerwca 2018 roku, w Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport odbędzie się II Forum Marketing to Silver Generation, którego organizatorem jest firma Blue Business Media.

To wyjątkowe spotkanie dyrektorów i managerów marketingu największych firm kierujących swoje produkty lub usługi m.in. do konsumentów z pokolenia 60+ jest okazją do dzielenia się doświadczeniami oraz przykładami kampanii i rozwiązań, które działają w „srebrnym marketingu”.

Struktura forum jest różnorodna, gdyż oprócz prelekcji, uczestnicy będą mieć wiele okazji do networkingu i interakcji. To także ponad to 4 panele dyskusyjne, Q&A oraz wspólna praca w grupach na koniec drugiego dnia.

Prelegenci

Podczas Forum spotkamy m.in. srebrnych influencerów takich jak bloger modowy Styleman – Igor Korzeniewski, autorka bloga Fashion50plus.pl – Jadwiga Janik, aktorka i modelka Helena Norowicz czy influencerka Elwira Kołodziejczyk z Ostatnie_Podrygi_50plus.

W gronie prelegentów pojawią się zaś przedstawiciele takich firm i marek jak ING Bank Śląski, T-Mobile, Benefit Systems, Alior Bank, Deloitte Consulting, Deva Group czy Krajowego Instytutu Gospodarki Senioralnej, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a także Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Tematyka prezentacji

W ramach prezentacji pokazane będą m.in. charakterystyki, raporty i dane dotyczące pokolenia seniorów. Liczne inspiracje poparte case studies i rozwiązania w wielu wypadkach ready-to-implement. Prelegenci podzielą się wiedzą i doświadczeniem na temat najważniejszych zasad współpracy z dojrzałymi twórcami w Polsce, sposobów dotarcia do seniorów i ich opiekunów w komunikacji marek, synergii działań na wielu kanałach czy etyki w reklamie.

Spotkanie będzie oparte na wymianie doświadczeń i wizji wskazujących  również potencjalne kierunki rozwoju rynku i „srebrnego marketingu”, tak aby jeszcze skuteczniej angażować seniorów i budować marki, które trafią do ich serc i umysłów.

Szczegółowe informacje, w tym formularz rejestracyjny, dostępne są na stronie internetowej konferencji pod adresem: http://seniors-marketing.pl/

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail