X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Muzyka w Instagram Stories. Możesz już dodać ulubiony utwór do swojej relacji

Instagram poinformował o kolejnej nowości w aplikacji. Użytkownicy nareszcie mogą dodawać do swoich relacji muzykę w tle. W jaki sposób to zrobić?

Muzyka w Instagram Stories. Możesz już dodać ulubiony utwór do swojej relacjifot. bank zdjęć shutterstock.com

Obecnie ze Stories na Instagramie korzysta każdego dnia już 400 milionów użytkowników. Nic więc dziwnego, że Instagram chce wciąż dawać społeczności nowe sposoby bliższego poznania swoich przyjaciół i znajomych. Aby to zrobić, poinformowano o kolejnej nowości – teraz użytkownicy mogą dodawać do swoich materiałów w Stories ścieżkę dźwiękową pasującą do chwili i prezentowanej historii. 

Jak dodać muzykę do relacji?

Po zrobieniu zdjęcia lub nagraniu filmu, który chcemy dodać do relacji należy wybrać ikonę z naklejką. Tam, poza lokalizacją, wspomnieniem, hashtagiem, suwakiem ankiety czy godziną znajdziemy naklejkę  „Muzyka”.

Działa ona w takim sam sposób jak wspomniane funkcje. Jej wybranie spowoduje, że zobaczymy bibliotekę zawierającą tysiące utworów, w której wyszukamy muzykę według nastroju, gatunku czy tego, co popularne. Przycisk odtwarzania pozwoli na jej odsłuchanie, a po wyborze konkretnego utworu będziemy mieli możliwość wskazania, jaki jego fragment chcemy dodać do naszej relacji. Co więcej, oglądający nasze Stories będą mogli sprawdzić odtwarzany utwór.

stories music 2

Istnieje także możliwość wyboru preferowanego utworu jeszcze przed stworzeniem filmu. W jaki sposó to zrobić? Po uruchomieniu aparatu należy przesunąć palcem do nowej opcji „Muzyka”, znajdującej się tuż obok „Tekstu” i „Na żywo”. Wystarczy wybrać piosenkę, wskazać jej fragment i nagrać wideo w tle, którego będzie ona odtwarzana.

stories music

źródło: instagram-press.com

Dostępność funkcji

Funkcja „Muzyka” jest obecnie dostępna w 51 wybranych krajach, a opcja wyboru utworu przed nagraniem jest obecnie możliwe jedynie u użytkowników aplikacji na urządzeniach z systemem iOS. Wkrótce jednak pojawi się ona na Androida. Możemy przypuszczać, że dostępność funkcji ma związek z licencjami muzycznymi. Zespół pracuje jednak nad tym, aby w przyszłości opcja trafiła do wszystkich użytkowników globalnej społeczności.


Szkolenia z content marketingu: skuteczna sprzedaż a content marketing 23.10.2018 w Warszawie oraz content marketing w B2B 27.11.2018 w Warszawie

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail