X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube – zestawienie Cannes YouTube Ads Leaderboard 2018

Tuż przed festiwalem Cannes Lions zaprezentowano zestawienie 10 reklam, które globalnie zyskały największą popularność w serwisie od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia. Filmy jakich marek znalazły się w TOP 10?

Najchętniej oglądane reklamy na YouTube – zestawienie Cannes YouTube Ads Leaderboard 2018fot.YouTube

Wielkimi krokami zbliża się kolejne doroczne święto kreatywności, jakim jest festiwal Cannes Lions. Z tej okazji zespół YouTube ponownie przygotował zestawienie 10 reklam, które globalnie zyskały największą popularność w serwisie od ubiegłorocznej edycji tego wydarzenia. Czas oglądania filmów z rankingu wyniósł ponad 9 milionów godzin, a liczba ich wyświetleń 465,4 miliona.

Do tegorocznego zestawienia zakwalifikowały się reklamy z całego świata. Użytkownikom szczególnie spodobały się wideo z Indii LG Astronaut Brand TVC Ad Film – 20 Years Anniversary Story Video – Life Is Good 2017, Finlandii Clash of Clans: How Do We Get Over There? (Update Teaser) i Francji MISS DIOR – The new Eau de Parfum, które zdobyły podium rankingu, a także filmy z USA Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial czy Wielkiej Brytanii Samsung Galaxy: Growing Up, które depczą im po piętach. Na listę trafiło również kilka reklam z udziałem gwiazd takich jak Natalie Portman jako Miss Dior, Gordon Ramsay czy Anthony Hopkins. Użytkownicy polubili też spoty, które chwytały za serce, jak m.in. zwycięzca zestawienia, czyli LG, ale także Budweiser 2018 Super Bowl Commercial | “Stand By You” oraz John Lewis Christmas Ad 2017 – #MozTheMonster. Wśród widzów znaleźli się również zapaleni gracze, gdyż poza kultowym już Clash of Clans do zestawienia trafiły filmy Nintendo Jump Up, Super Star! – Super Mario Odyssey Musical i LEGO A Slimy Situation – Choose How To Save LEGO City!.

Więcej informacji na temat obecności YouTube na festiwalu w Cannes znajduje się pod adresem cannes.withgoogle.com.

Pełen ranking Cannes YouTube Ads Leaderboard 2018

1) LG Astronaut Brand TVC Ad Film – 20 Years Anniversary Story Video – Life Is Good 2017 

Klient: LG India

Dom mediowy: Havas India

Agencja kreatywna: HS Ad

2) Clash of Clans: How Do We Get Over There? (Update Teaser)

Klient: Clash of Clans

Dom mediowy: In house

Agencja kreatywna: Barton F. Graf

3) MISS DIOR – The new Eau de Parfum 

Klient: Christian Dior

Dom mediowy: Havas US

Agencja kreatywna: In house

4) Alexa Loses Her Voice – Amazon Super Bowl LII Commercial

Klient: Amazon

Dom mediowy: Intitative

Agencja kreatywna: In house

5) Samsung Galaxy: Growing Up

Klient: Samsung US

Dom mediowy: Starcom

Agencja kreatywna: Wieden+Kennedy

6) Meet iPhone X – Apple 

Klient: Apple

Dom mediowy: OMD

Agencja kreatywna: In house

7) Jump Up, Super Star! – Super Mario Odyssey Musical 

Klient: Nintendo

Dom mediowy: Blue 449

Agencja kreatywna: Leo Burnett

8) Budweiser 2018 Super Bowl Commercial | “Stand By You” 

Klient: Budweiser

Dom mediowy: Dentsu Aegis Network

Agencja kreatywna: David

9) John Lewis Christmas Ad 2017 – #MozTheMonster

Klient: John Lewis

Dom mediowy: Manning Gottlieb OMD

Agencja kreatywna: adam&eveDDB

10) A Slimy Situation – Choose How To Save LEGO City!

Klient: LEGO

Dom mediowy: Intitative

Agencja kreatywna: RGA

O Cannes YouTube Ads Leaderboard

Cannes YouTube Ads Leaderboard to roczne zestawienie 10 spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez internautów na świecie od 20 kwietnia 2017 do 30 kwietnia 2018. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników — liczbę obejrzeń, procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego oraz retencję publiczności (tzn. przez ile czasu użytkownik oglądał dane wideo/czy obejrzał je do końca), aby precyzyjnie wybrać najchętniej oglądane reklamy od czasu festiwalu Cannes Lions 2017. W celu zapewnienia różnorodności marek w zestawieniu każda z nich może pojawić się w nim tylko raz i musi nadal znajdować się na YouTube w momencie publikacji rankingu.

Źródło: informacja prasowa


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail