
reklama
Instagram to miejsce, w którym użytkownicy mogą z założenia publikować i konsumować treści udostępniane przez swoich znajomych, influencerów czy lubiane marki. Od pewnego czasu mogą jednak także robić zakupy. Możliwość ta cieszy się coraz większą popularnością – już ponad 90 milionów kont miesięcznie wybiera tagi zakupowe w postach, aby je obejrzeć. Nic więc dziwnego, że wczoraj twórcy aplikacji ogłosili dwie aktualizacje, które jeszcze bardziej ułatwiają zakupy na Instagramie.
Zakupy w Stories
Każdego dnia ze Stories korzysta ponad 400 milionów kont, które chcą w ten sposób być bliżej swoich ulubionych profili. Jedna trzecia najczęściej oglądanych relacji pochodzi właśnie od firm. Dlatego też w czerwcu rozpoczęto testy zakupów w sekcji Stories, a wczoraj oficjalnie udostępniono je globalnie i rozszerzono na firmy w 46 krajach.
Teraz, gdy obejrzymy Stories stworzone za kulisami działania naszych ulubionych marek i zobaczymy w nich coś, co nam się spodoba, będziemy mogli szybko wybrać produkt i dowiedzieć się o nim więcej. Twórcy a
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
plikacji cieszą się, że dzięki zakupom w Stories marki mogą opowiedzieć jeszcze głębszą historię na temat tego, co kryje się za ich produktami.

źródło: instagram-press.com
Zakupy w sekcji Eksploruj
Instagramowicze skorzystają także z opcji zakupów w sekcji Eksploruj, gdzie zostaną one spersonalizowane. Kanały tematyczne, które pojawiły się w czerwcu, umożliwiają przeglądanie treści powiązanych z naszymi zainteresowaniami oraz zagłębianie się w obszary, które lubimy. Teraz, gdy zechcemy po prostu zrobić zakupy, zobaczymy kanał poświęcony postom zakupowym marek, które obserwujemy oraz marek, które mogą nam się spodobać.

źródło: instagram-press.com
Kanał zakupów w sekcji Eksploruj jest dostępny od wczoraj i będzie rozszerzany globalnie w nadchodzących tygodniach.
Inspiracje na Instagramie
Jak deklarują twórcy aplikacji, zakupy to coś więcej niż tylko zadanie, ale również to, co odkryjemy po drodze. Dla wielu osób na Instagramie możliwość kupowania za pomocą aplikacji to sposób na zainspirowanie się oraz nawiązanie kontaktu z nowymi, interesującymi markami. Jak deklaruje Instagram, możliwości te będą nadal rozwijane, aby Instagram był najlepszym miejscem do robienia zakupów u ulubionych marek i miejscem do znajdowania inspiracji.
Reklama