X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Zbliża się festiwal wiedzy o marketingu cyfrowym – in Digital Marketing

Wielkimi krokami zbliża się in Digital Marketing Conference & Expo. Co czeka uczestników wydarzenia? Kto pojawi się na scenie i jakie tematy zostaną poruszone?

Zbliża się festiwal wiedzy o marketingu cyfrowym – in Digital Marketingźródło: facebook.com/inDigitalMarketingPL

reklama


Już za dwa dni rusza festiwal wiedzy merytorycznej o marketingu cyfrowym – in Digital Marketing Conference & Expo. Wydarzenie odbędzie się w dniach 3-4 października 2018 w Warszawie. Tegoroczna edycja to 2 dni, 2 sceny, 1920 minut merytoryki i ponad 45 wystąpień. in Digital Marketing poświęcone będzie w całości tematyce pracy marketerów w świecie online.

Co czeka na nas podczas in_DM?

Na dwóch scenach wydarzenia pokazane i przedyskutowane zostaną najnowsze trendy, narzędzia i techniki digital marketingu. W zależności od specjalizacji każdy znajdzie coś dla siebie. Praktycy będą mówili o tematach, w których się specjalizują i którymi zajmują się w codziennej pracy. Prelegenci będą też otwarci na indywidualne pytania uwzględniające specyfikę różnych branż, a także na możliwość porozmawiania
o konkretnych zagadnieniach, które mogą pomóc uczestnikom.

Poruszane tematy

Wśród tematów znajdą się m.in. narzędzia digital marketingu, pozyskiwanie przy pomocy sieci społecznościowych oraz proste i skuteczne kampanie z influencerami. Prelegenci opowiedzą także o tym, co przyniosła zmiana Google Adwords na Google Ads, o prostych sposobach na poprawę UX, content marketingu i strategii komunikacji online. Uczestnicy poznają także 5 pierwszych kroków obecności marki w digitalu.

źródło: facebook.com/inDigitalMarketingPL

źródło: facebook.com/inDigitalMarketingPL

Zaproszeni prelegenci

Na scenie pojawią się m.in. Aleksandra Bujanowska z Havas Media, Łukasz Kosuniak z B2B Power Group, Franciszek Georgiew z SocialTigers, Karol Wyszyński z Los Videos, Andrzej Gruszka z Hexecapital, Łukasz Felsztukier z Hycom, Marcin Woźniak z LiquidThread oraz Marta Ulman i Jakub Kwaczyński z Golden Submarine. Nie zabraknie także Janiny Bąk – Janina Daily, Jana Zająca z Sotrendera, Marty Sułkiewicz z Gemiusa czy Szymona Lisowskiego z Socjomanii.

Strefa Expo

Podczas wydarzenia znajdziemy także Strefę Expo, gdzie uczestnicy będą mogli przetestować różne narzędzia, usługi,  innowacyjne produkty lub zwyczajnie ciekawe i warte uwagi. Poza tym organizatorzy zapewniają wiele atrakcji, konkursy, strefę chillout oraz after party.

Wydarzenie jest akredytowane przez IAB Polska, co oznacza, że biorąc w nim udział możemy uzyskać punkty recertyfikacyjne DIMAQ (certyfikat Digital Marketing Qualification).

Bilety oraz pełny program są dostępne na www.indm.pl

SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail