reklama
Kongres Best of Online Marketing za nami. Wydarzenie odbywające się w dniach 10-11 października w warszawskim Multikinie Złote Tarasy zgromadziło ponad 800 osób. Były to dwa dni wypełnione merytoryczną wiedzą prosto od najlepszych praktyków z branży, a wyjątkowe after party w Hard Rock Cafe zapadło w pamięć niejednemu uczestnikowi i organizatorom. Uczestnicy Kongresu spotkali się z najlepiej ocenianymi prelegentami wszystkich poprzednich edycji. Podczas warsztatów była zaś z kolei możliwość poruszania się między salami.
Przebieg wydarzenia
Kongres rozpoczął się od wystąpienia Marcina Maja, który przybliżył uczestnikom nowości w reklamie i promocji na zbliżający się 2019 rok. Uczestnicy dowiedzieli się, jak zwiększyć zyski i efektywność podejmowanych działań wykorzystując najnowsze marketingowe trendy.
Następnie na wielkiej scenie pojawiła się Julia Izmałkowa, która zabrała uczestników w podróż w poszukiwaniu utraconej prawdy, opowiadając o zatracaniu się w kanałach online i zaletach badań offline.
Po krótkiej przerwie na kawę i ciastka na największej scenie w Multikinie Złote Tarasy wystąpił Michał Sadowski podpowiadając uczestnikom, jak skutecznie pozyskać i utrzymać lojalnych klientów w sieci.
Kolejnym prelegentem był Artur Jabłoński, dzięki któremu jasne stały się sekrety Social sellingu i skutecznej sprzedaży w mediach społecznościowych w sektorach B2B i B2C.
Podczas największego wydarzenia w branży marketingu online nie mogło zabraknąć Artura Maciorowskiego. Redaktor Magazynu Online Marketing i Social Media Manager podpowiedział, jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych.
W drugiej połowie dnia scena należała do Łukasza Kosuniaka, który w swojej prelekcji wyjaśnił jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży w podziale na MSP i duże firmy.
W temacie budowania marki osobistej nie mogło zabraknąć Pawła Tkaczyka, dzięki któremu uczestnicy zapoznali się z skutecznymi i rekomendowanymi praktykami dla marketerów.
Przedostatnia prelekcja Barbary Stawarz – Garcia była niezwykłą dawką wiedzy na temat prowadzenia kampanii content marketingowych. Pod koniec dnia Igor Farafanow wprowadził naszych uczestników w zakamarki projektowania stron www.
Długi wieczór pełen rockowej muzyki Clock Machine w Hard Rock Cafe Warsaw zakończył energetycznym akcentem pierwszy dzień Kongresu.
Warsztaty
Drugiego dnia warsztaty odbywały się równolegle w dwóch salach, pomiędzy którymi uczestnicy mogli swobodnie migrować. Jako pierwsi wystąpili Fanciszek Georgiew i Kamil Bolek uchylając rąbka branżowych tajników wartych wykorzystania na Facebook’u i Instagramie, a także w influencer marketingu.
Przed pierwszą przerwą kawową mieliśmy okazję wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez Magdalenę Urbaniak z Brand 24, która przedstawiła social listening w mediach społecznościowych na praktycznych case study.
Jednocześnie na drugiej sali występował Patryk Brzozowski, autor kanału Kameralnie. Warsztaty z Arturem Maciorowskim były sporą dawką wiedzy na temat nowoczesnego e-mail marketingu. Natomiast niezawodny duet Magdalena i Bartosz Daniłoś przedstawili jak ważną rolę odgrywa wideomarketing i konwersja w social mediach w generowaniu zainteresowania internautów.
Jak ciekawie pokazywać i mówić o danych? Zuzanna Faliszewska i Kamil Kozieł zaserwowali prawdziwą, marketingową petardę. W ostatniej części warsztatów spotykaliśmy się z Szymonem Słowikiem i tajnikami SEO.
Na scenie pojawił się również Krzysztof Marzec – niezastąpiony specjalista w dziedzinie Google Ads. Pod koniec warsztatów uczestników szkolili Damian Sałkowski oraz Karol Dziedzic kontynuując temat pozycjonowania i Google Ads.
Kolejna edycja wydarzenia planowana jest na marzec przyszłego roku.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.