X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jakie wyzwanie na rok 2019 stawia sobie Mark Zuckerberg?

Twórca Facebooka przedstawił swoje wyzwanie na rok 2019. Jaki cel stawia sobie Mark Zuckerberg oraz jakie w związku z nim działania planuje w najbliższych miesiącach?

Jakie wyzwanie na rok 2019 stawia sobie Mark Zuckerberg?źródło: shutterstock.com

reklama


Początek roku to czas, w którym wielu z nas robi postanowienia i plany na najbliższe miesiące. Często dzielimy się nimi w social media, aby zainspirować innych i mieć dodatkową motywację. Publicznie zadeklarowaliśmy dążenie do danego celu, więc nie możemy się poddać. Wczoraj o swoich wyzwaniach na rok 2019 roku poinformował Mark Zuckerberg.

Wyzwania z ubiegłych lat

W poście na Facebooku mężczyzna wskazał, że co roku podejmuje osobiste wyzwania, aby nauczyć się czegoś nowego. Dotąd udało mu się stworzyć sztuczną inteligencję dla swojego domu, przebiec 365 mil, odwiedzić wszystkie stany w USA, przeczytać 25 książek oraz nauczyć się mandaryńskiego. W ubiegłym roku skupił się na rozwiązaniu ważnych kwestii związanych z wyborami, przemówieniami, prywatnością oraz dobrobytem. Jak deklaruje, Facebook jest inną firmą niż był jeszcze kilka lat temu, dlatego nacisk na te aspekty jest większy. Kwestie te są złożone, dlatego CEO serwisu będzie skupiał się na nich wciąż w nadchodzących latach.

Cel na rok 2019

Pojawia się także coraz więcej pytań na temat technologii we współczesnym świecie, roli internetu w tkance społecznej, sztucznej inteligencji czy postępu naukowego i technicznego na różnych polach. Dlatego też Mark Zuckerberg zapowiada, że jego wyzwaniem na ten rok jest zorganizowanie serii publicznych dyskusji na temat przyszłości technologii w społeczeństwie – ich możliwości, wyzwań, nadziei oraz obaw. Twórca Facebooka co kilka tygodni będzie rozmawiał z liderami, ekspertami i ważnymi osobistościami z danych dziedzin. W tym celu wypróbuje różne formaty, aby było to najbardziej interesujące. Rozmowy te będą dostępne na facebookowym profilu Zuckerberga, na Instagramie oraz innych jego mediach.

Zaangażowanie w debatę

CEO światowego giganta deklaruje, że będzie to nie tylko interesujące z perspektywy intelektualnej, ale stanowi dla niego także osobiste wyzwanie. Mężczyzna jest bowiem inżynierem i dotąd po prostu budował swoje pomysły, które mówią same za siebie. Nadszedł jednak czas, aby zaczął on angażować się w debatę na temat przyszłości, kompromisów, z którymi musimy się zmierzyć oraz tego, dokąd zmierzamy.

Co na to użytkownicy serwisu?

Post Marka Zuckerberga zdobył dotąd 53 tysiące polubień, 10 tysięcy komentarzy i został udostępniony 2,6 tysiące razy. Część użytkowników przyjęła z entuzjazmem deklaracje amerykańskiego przedsiębiorcy. Życzyli mu powodzenia w realizacji wyzwania, wskazywali, że czują się zainspirowani lub dzieli się informacjami o własnych planach. Część wskazała, że to sprzedaż danych użytkowników jest największym problemem Facebooka, nad którym powinien pochylić się 34-latek ze swoim zespołem. Wkrótce przekonamy się, kto na prośbę Zuckerberga zabierze głos we wspomnianych tematach.

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail