
reklama
Social media mają ogromną siłę. Mogę napędzać różne akcje i pokazywać, że idea dobra i solidarności wygrywa. Najlepszym tego dowodem jest efekt zbiórki na Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, która miała miejsce na Facebooku. Cała akcja została zainicjowana przez Panią Patrycję Krzymińską z Gdańska, która chciała, by do puszki Prezydenta trafił jeszcze tysiąc złotych. Zbiórką żył jednak cały internet i urosła ona do niesamowitej skali.
Solidarność Polaków
Ostatnia orkiestrowa puszka Prezydenta Pawła Adamowicza dla WOŚP stała się ogromnym sukcesem – użytkownicy Facebooka zjednoczyli się. Wspólnymi siłami ponad 264 tysięcy darczyńców przekazało blisko 16 milionów złotych na ten szlachetny cel!

źródło: facebook.com/wosp
Rekord na Facebooku
Jak dowiedziała się oficjalnie GaDalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
zeta.pl od przedstawiciela serwisu społecznościowego, jest tym samym jest to największa zbiórka w historii platformy regonie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Z kolei tok.fm potwierdziło w polskim oddziale firmy, że Facebook nie pobierze prowizji od zbiórki i cała kwota zostanie przekazana na konto WOŚP.
Reklama