
reklama
Już dziś, w poniedziałek 15 kwietnia, premierę będzie miał ósmy, finałowy sezon “Gry o Tron”. Serial stał się na tyle popularny, że każdorazowo wzbudzał wiele emocji. Użytkownicy wyczekiwali tego, co wydarzy się w kolejnych odcinkach i jak rozwinie się akcja.
W Polsce produkcja ma także wielu fanów i jest to na tyle ważne wydarzenie, że jego premiera skłoniła marki do aktywności w social media.
Kto zasiądzie na Żelaznym Tronie?
LOT Polish Airlines
Polskie Linie Lotnicze LOT opublikowały grafikę przedstawiającą jeden z samolotów linii, na którym widoczny jest cień smoka z GoT.

źródło: facebook.com/PllLOT
DKMS
W zestawieniu warto uwzględnić również Fundację DKMS, która postanowiła wykorzystać premierę nowego sezonu ekranizacji bestsellera w niezwykle szlachetny sposób. Za pomocą dedykowanej grafiki zachęcają do “naszpikowania się wiedzą” i rejestracji jako dawca szpiku kostnego.
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
ss="wp-caption aligncenter">

źródło: facebook.com/fundacja.dkms.polska
Żabka
Na fanpage Żabki dotarli zaś biali wędrowcy. Sieć sklepów wykorzystała lody Big Milk do kreacji dedykowanej grafiki.

źródło: facebook.com/zabkapolska
xkom
Na profilu xkom na Facebooku oraz na Twitterze pojawił się post, w którym zachęcono odbiorców do wskazania najlepszego krzesła, na jakie natrafili w grach.

źródło: facebook.com/xkompl
KFC
KFC postanowiło z kolei na wzór GoT rozwinąć swój skrót. Zaprezentowano go jako Kaleczyć Flirtować Całować.

źródło: facebook.com/kfcpolska
Ballantine’s
Ballantine’s wie już, kto zostanie następcą tronu. ;)

źródło: facebook.com/BallantinesPoland/
Doradca Smaku
Serwis marki Prymat – Doradca Smaku – zaprezentował zaś grillowy tron i przypomniał, że sezon na grillowanie nadchodzi!

źródło: facebook.com/DoradcaSmaku
Ice Dream Polska
Ice Dream zapewniło, że w dniu premiery znajdziemy w lodziarni lody inspirowane serialem. Gra o Tron na słodko!

źródło: facebook.com/IceDreamPolska
Outlet Nexterio – płytki ceramiczne
Outlet Nexterio, który oferuje płytki, zaprezentował grafikę stworzoną z dystansem. Widnieje nam niej bowiem sala tronowa. Rodem z XXI wieku ;)

źródło: facebook.com/Nexterio
Koleje Łódzkie
ŁKA, czyli Łódzka Kolej Aglomeracyjna udostępniła na Twitterze post skierowany do fanów serialu. Poinformowano w nim, że w pociągach skorzystamy z WiFi, a więc obejrzenie nowego sezonu będzie możliwe.

źródło: twitter.com/KolejLodzkie
Cyber Rescue
Przy okazji premiery firma Cyber Rescue oferująca usługi cyberbezpieczeństwa, przypomniała internautom o oglądaniu materiałów z oficjalnych źródeł. Dzięki temu unikniemy zagrożeń i nadejścia wirusa.

źródło: twitter.com/cyber_rescue
NeoNail
Marka lakierów hybrydowych NaoNail wykorzystała zaś premierę do reklamy o swojej nowej kolekcji – Liberte.

źródło: facebook.com/NeoNailPL
A czy Wy trafiliście na jakieś posty poświęcone GoT?
Reklama