
reklama
Każdego dnia miliony użytkowników porozumiewają się za pomocą sieci zawodowej LinkedIn. Szukają tam nowych możliwości zawodowych, wymieniają się doświadczeniami i dyskutują na ważne, branżowe tematy.
Oznaczanie na zdjęciach
Aby ulepszyć doświadczenia użytkowników LinkedIn, firma wprowadziła kilka nowości. Jedną z najistotniejszych jest oznaczanie użytkowników na zdjęciach.
Jeśli wydaje Ci się, że rozpoznajesz kogoś na fotografii lub chcesz, aby członek Twojego zespołu wiedział, że udostępniasz Wasze zdjęcie, możesz go otagować.

źródło: shutterstock.com
Ta pozornie niewielka zmiana to kolejny krok w kierunku transformacji serwisu do bycia jeszcze bardziej społecznościowym. Wprowadzenie jej może motywować użytkowników LinkedIn do budowania bliższych i mocniejszych relacji w ramach tejże społeczności.
Inne nowości
Tagowanie zdjęć to jednak nie jedyna opcja, jaką ogłosił przedwczoraj w oficjalnym komunikacie przedstawiciel firmy, Pete Davies. Od teraz możliwe jest również:
- reagowanie na wpisy nie tylko za pomocą polubień,
- dodawanie wideo w wiadomościach,
- przesyłanie dokumentów oraz prezentacji (PDF oraz prezentacji PowerPoint)
- zmiana lokalizacji przycisku wysyłania wiadomości na urządzeniach mobilnych (prawy górny róg)
- docieranie do grup oraz nowych osób za pomocą hashtagów, które obserwujemy.
Twórcy platformy mają nadzieję, że wprowadzane modyfikacje ułatwią użytkownikom rozmowy i sprawią, że bycie częścią tej profesjonalnej sieci społecznościowej będzie dla nich jeszcze lepsze.
Reklama