X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Snapchat rusza z nową kampanią celebrującą realne przyjaźnie

Snapchat startuje z kampanią "Real Friends". W sieci pojawiły się filmy o losach użytkowników oraz cytaty, które subtelnie trollują Instagrama.

Snapchat rusza z nową kampanią celebrującą realne przyjaźnieźródło: YouTube

reklama

Kilka dni temu pisaliśmy o wzrostach, jakie odnotował Snapachat, a o aplikacji ponownie jest głośno. Tym razem za sprawą kampanii „Real Friends”, która wystartowała.

Idea Snapchata

Snapchat powstał siedem lat temu i mimo obwieszczeń jego końca, które przez pewien czas pojawiały się w sieci, nie ma wątpliwości, że miał on wpływ na wiele relacji ludzi młodych. Jak zapewniają jej twórcy, aplikacja powstała z myślą nie tyle o samych treściach graficznych i multimedialnych, ale wyrażaniu siebie i dzieleniu się tym z przyjaciółmi.

Kampania „Real Friends”

Aby świętować relacje nawiązane lub umacniane dzięki aplikacji, zaangażowano ponad 70 snapchatterów z 12 różnych krajów i stworzono globalną kampanię „Real Friends”. Od wczoraj w ramach niej na kanale Snapchata na YouTube dzielą się oni w serii krótkich wideo prawdziwymi historiami swoich relacji.

W chwili obecnej na kanale znajdziemy 26 różnych historii, które opowiedziano w około 30-sekundowych filmikach. Materiały będą pojawiać się w kinach, telewizji i mediach cyfrowych w USA, Indiach i Australii. Jesienią trafią także na rynki europejskie.

Snapchatowe cytaty

Przeprowadzana kampania to nie tylko filmy, ale i grafiki z cytatami. Są one publikowane pod hashtagami #realfriends i #friendshipquotes – głównie przez tzw. quotefluencerów, czyli twórców opierających swoje profile na cytatach. Trudno oprzeć się wrażeniu, że to pstryczek Snapchata w nos w stronę Instagrama.

źródło: instagram.com

źródło: instagram.com

Snapchat ma obecnie 203 miliony aktywnych użytkowników dziennie. Kampania ma pokazać, że ich relacje nie są wyłącznie wirtualne.

Czy Instagram zdecyduje się na odpowiedź?


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail