
reklama
Kilka dni temu pisaliśmy o wzrostach, jakie odnotował Snapachat, a o aplikacji ponownie jest głośno. Tym razem za sprawą kampanii “Real Friends”, która wystartowała.
Idea Snapchata
Snapchat powstał siedem lat temu i mimo obwieszczeń jego końca, które przez pewien czas pojawiały się w sieci, nie ma wątpliwości, że miał on wpływ na wiele relacji ludzi młodych. Jak zapewniają jej twórcy, aplikacja powstała z myślą nie tyle o samych treściach graficznych i multimedialnych, ale wyrażaniu siebie i dzieleniu się tym z przyjaciółmi.
Kampania “Real Friends”
Aby świętować relacje nawiązane lub umacniane dzięki aplikacji, zaangażowano ponad 70 snapchatterów z 12 różnych krajów i stworzono globalną kampanię “Real Friends”. Od wczoraj w ramach niej na kanale Snapchata na YouTube dzielą się oni w serii krótkich wideo prawdziwymi historiami swoich relacji.
W chwili obecnej na kanale znajdziemy 26 różnych historii, które opowiedziano w około 30-sekundowych filmikach. Materiały będą poja
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
wiać się w kinach, telewizji i mediach cyfrowych w USA, Indiach i Australii. Jesienią trafią także na rynki europejskie.
Snapchatowe cytaty
Przeprowadzana kampania to nie tylko filmy, ale i grafiki z cytatami. Są one publikowane pod hashtagami #realfriends i #friendshipquotes – głównie przez tzw. quotefluencerów, czyli twórców opierających swoje profile na cytatach. Trudno oprzeć się wrażeniu, że to pstryczek Snapchata w nos w stronę Instagrama.

źródło: instagram.com

źródło: instagram.com
Snapchat ma obecnie 203 miliony aktywnych użytkowników dziennie. Kampania ma pokazać, że ich relacje nie są wyłącznie wirtualne.
Czy Instagram zdecyduje się na odpowiedź?
Reklama