reklama
Twitter wprowadza nowy format reklamy karuzelowej. W jaki sposób ona działa i czy przyjmie się na stałe jako nieodłączny element tego serwisu społecznościowego? Kto najbardziej na niej skorzysta?
Reklama karuzelowa w nowym formacie
Reklama karuzelowa znana jest nam przede wszystkim z Facebooka i Instagrama. Możemy jednak zobaczyć ją także na Twitterze. To rodzaj reklamy, który polega na umieszczeniu od 3 do 5 obrazów – każdy z osobnym linkiem przekierowującym użytkownika na konkretną stronę, którą określa reklamodawca. Jednakże w marcu tego roku, Twitter zdecydował się na nowe podejście względem tych reklam.
Twitter is testing the Image App Carousel Card. pic.twitter.com/OaxV67MvJs
— Sam (@Hooray) May 17, 2019
Stworzył nowy format reklamy karuzelowej, który promuje instalację aplikacji mobilnych. Nie tak dawno jednak, serwis społecznościowy zdecydował się jednak poszerzyć swoje pole działania o inne typy kampanii, w tym kampanie biznesowe.
Dobrym przykładem jest tu kampania sieci odzieżowej H&M.
Skąd taka decyzja?
Decyzja Twittera o zwiększeniu widoczności reklam na serwisie, ma pomóc dotrzeć firmom do jak największej liczby odbiorców. Ponadto, każdy kto chce pobrać aplikacje robi to tylko poprzez kliknięcie jednego tweeta. Sami twórcy Twittera twierdzą, iż decyzję podjęli po to, aby zapewnić użytkownikom większe wrażenia wizualne, a osobom powiązanym z marketingiem – pomoc w większej widoczności.