
reklama
Batalia o uwagę odbiorców w social media zdaje się nie mieć końca. Przedstawiciele marek dwoją się i troją, aby sposób komunikacji oraz udostępniane treści wzbudzały zaangażowanie użytkowników.
Wydaje się, że ostatnie działania KFC Polska przyniosły takie właśni efekt.
Nowe profilowe KFC
W niedzielny poranek na profilu KFC Polska pojawiło się nowe zdjęcie profilowe. Co ciekawe, nie przestawiało ono logo restauracji czy oferowanych przez nią potraw, a twarz chłopaka. Użytkownicy byli więc przekonani, że mamy do czynienia z włamaniem na konto marki, najpewniej przez widocznego na zdjęciu młodzieńca.

źródło: facebook.com/kfcpolska
Obawiano się, że prowadzący profil stracili nad nim kontrolę i żartobliwie wkazywali, że być może to sprawa dla Krzysztofa Rutkowskiego. Nie wierzono, że tak duży profil sieci restauracji został w taki sposób przejęty. Pod fotografią pojawiło się kilka tysięcy komentarzy na temat rzekomego hakera i jego działania. Internauci pokusili się nawet o stworzenie nowego logo KFC z uwzględnieniem wizerunku chłopaReklama
ka.

źródło: facebook.com/kfcpolska

źródło: facebook.com/kfcpolska

źródło: facebook.com/kfcpolska
Internauci dyskutowali także żartobliwie o tym, że być może wkrótce twarz mężycznyz, która obecnie znajduje się na kubełkach zostanie zastąpiona wizerunkiem chłopaka.
Podziękowania dla Borysa
Jak się jednak okazało, KFC Polska niejako wkręciło swoich odbiorców. W udostępnionym wkrótce poście uspokojono, że zmiana zdjęcia profilowe to nie pomyłka ani sprawka hakerów, a celowe działanie.
Przedstawiciele marki zdecydowali się w ten sposób podziękować Borysowi, który dokładnie rok temu wybrał na swoje zdjęcie profilowe kubełek KFC. Aby podkreślić jak ważni dla marki są jej fani, odwdzięczono się mu tym samym.

źródło: facebook.com/kfcpolska

źródło: facebook.com/borys.sikorski.90
Bez wątpienia to bardzo oryginalna akcja w social media, która skradła serce niejednemu użytkownikowi Facebooka. KFC Polska rozpoczęło więc rok 2020 z impetem i pokazało dystans oraz odwagę w podejmowaniu nietypowych kroków w komunikacji.
Trzymamy kciuki, aby coraz więcej marek decydowało się na oryginalne rozwiązania i zaskakiwało pozytywnie swoich odbiorców.
Reklama