
reklama
Mówią, że w dobie internetu, telewizja to przeżytek. Najwidoczniej z tym poglądem nie zgadza się Twitter, który przypomina o tym, kiedy w TV pojawiają się Twoje ulubione programy. W dodatku, właśnie teraz ulepszył tę funkcję. W jaki sposób?
Nowa aktualizacja
O nowej aktualizacji, kilka dni temu, poinformował Mat Navarra na swoim Twitterze. Zamieścił taki oto komunikat:
New? Twitter ‘set reminder’ feature in a tweet.
Option shows up on tv show event page in Twitter too. 👇👀 pic.twitter.com/I5u6TiUx4d
— Matt Navarra (@MattNavarra) 20 stycznia 2020
Jak widać na powyższym komunikacie, zmienił się format przycisku, który spełnia rolę CTA. I tak, pod tweetem, pojawia się napis “przypomnienie”. Co ciekawe, dokładnie ten sam format został dodany do stron z wydarzeniami.
I chociaż wydaje się, że Twitter dobrowolnie wspiera telewizję, tak naprawdę właśnie w ten sposób zachęca swoich użytkowników do zwiększenia częstotliwości tweetów.
Dlaczego akurat telewizja?
Pyta
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
nie wbrew pozorom nie jest trudne. Wiele osób, które decyduje się na spędzenie czasu z rodziną i wspólne oglądanie telewizji, albo nawet robią to samodzielnie, w tym samym czasie trzymają w ręce smartfon. Co na nim robią? Oczywiście przeglądają media społecznościowe. Co więcej, wykazały to również badania, których wyniki przedstawimy poniżej:

źródło: socialmediatoday.com
Widoczne jest zatem to, że Twitter chce wyjść na przeciw oczekiwaniom użytkowników. Serwis socialmediatoday.com, twierdzi nawet, iż jest to próba integracji serwisu społecznościowego z telewizją. Według nas, takie wsparcie jest dużo lepsze, niż na przykład rozwiązanie Instagrama z IGTV. W dodatku, jest realną odpowiedzią na potrzeby społeczności tego serwisu społecznościowego. W dodatku, zachęca również do wchodzenia w interakcję i zwiększenia częstotliwości tweetów. I jak to mówią: wilk syty i owca cała!
Reklama