reklama
Interakcja, interakcja i jeszcze raz interakcja. A czym najbardziej lubią odpowiadać użytkownicy? Oczywiście GIF-ami. I własnie tę funkcję w Stories wprowadził ostatnio Instagram.
GIF-y w Stories
Może ta zmiana nie jest szokująco duża, ale na pewno przydatna. W dodatku wpłynie na usprawnienie interakcji, np. fana z ulubionym influencerem. I tak, od niedawna mamy możliwość odpowiadania na Stories za pomocą GIF-a. O tym, w jaki sposób to działa, poinformował na swoim Twitterze Matt Navarra, który zamieścił następujący post:
TIL… You can reply to Instagram Stories with a GIF
Start typing your reply to a story, the icon changes to GIF
h/t @thebkh pic.twitter.com/2j9mN2lg66
— Matt Navarra (@MattNavarra) February 4, 2020
Jak skorzystać z nowej opcji?
Jak widać, w pole odpowiedzi wystarczy wówczas wpisać słowo kluczowe i poczekać, aż pojawią się GIF-y związane z danym zagadnieniem dostępne za pomocą GIPY. I już!
Czy to coś zmieni?
Na pewno może to wpłynąć na świat marketingu i reklamy. Przede wszystkim w momencie, gdy dana marka oczekuje opinii od konsumentów. I oczywiście, można powiedzieć, że równie dobrze mogą wybrać odpowiednią emotkę, czy chociażby wpisać tekst. Jednak GIF-y umożliwiają dodanie animacji, która znacznie lepiej oddaje emocje, czy odczucia użytkownika. Jak już pisaliśmy wyżej, może ta zmiana nie jest jakaś rewolucyjna, ale na pewno ważna dla osób, które na co dzień są związane z marketingiem, czy reklamą.