X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Pinterest wprowadza nową kartę “Dzisiaj”

Czy ta karta ułatwi odkrywanie najnowszych inspiracji w sieci?

Pinterest wprowadza nową kartę “Dzisiaj”źródło: newsroom.pinterest.com

reklama






Nowości w jednym miejscu. Takie zmiany wprowadził niedawno Pinterest poprzez dodanie karty “dzisiaj”. Wszystko po to, aby nasze inspiracje szły w modnym kierunku i były codziennie inne.

Skąd wiemy o tej zmianie?

O wprowadzeniu nowej karty “dzisiaj” na Pintereście wiemy zarówno z newsrooma, jak też konta na Twittera Pinteresta.

Jak dowiadujemy się z newsrooma, jednym z powodów dodania takiej karty jest przede wszystkim panująca obecnie pandemia koronawirusa. Okazuje się bowiem, że ludzie znacznie więcej czasu spędzają na tym medium i z racji tego, twórcy chcą ułatwić im przeszukiwanie inspiracji. W tym celu, u góry kokpitu pojawi się przycisk “dzisiaj”, który po naciśnięciu pokaże wyselekcjonowane przez Pinteresta treści. Dodoatkowo, sekcja ta posiada również wiadomości o COVID-19, w tym porady Światowej Organizacji Zdrowia i Centrum Kontroli Chorób.

Czy to dobry moment na ten krok?

Biorąc pod uwagę panująca pandemię i fakt, że ludzie siedzą w domu, dla social mediów jest to obecnie najlepszy moment na tego typu zmiany. Po pierwsze, właśnie w tej chwili zainteresowanie wszelakimi inspiracjami rośnie, a po drugie Pinterest może w związku z tym oczekiwać większej liczy opinii na temat wprowadzonych zmian. Co ciekawe, inspiracje te dotyczą coraz częściej praktycznych rozwiązań

Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy


. Jak podaje Pinterest, w USA o 155% w ciągu ostatnich dwóch tygodni wzrosła liczba wyszukiwań “mrożonych posiłków”„pracy w domu” o 170%, a „zajęć w domu z dziećmi” o 1 , 300%. Dlatego też ta karta jest nie tylko ułatwieniem, ale również odpowiedzią na potrzeby użytkowników. Miejmy nadzieję, że sprawdzi się tak, jak pozostałe funkcje wprowadzane przez ten serwis.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]