X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Opera jeszcze bardziej socialową przeglądarką

W najnowszej wersji przeglądarki Opera znajdziemy wbudowanego Instagrama.

Opera jeszcze bardziej socialową przeglądarkąźródło: opera.com

reklama


W czasie społecznej izolacji rośnie rola mediów społecznościowych i komunikatorów jako głównego narzędzia służącego do kontaktów. Świadczą o tym dane o użyciu wbudowanych w przeglądarkę Opera komunikatorów.

W Polsce w ciągu minionych dwóch i pół miesięcy popularność WhatsAppa wzrosła o 107%. W przypadku Facebook Messengera użycie wśród użytkowników Opery wzrosło o 130%. W najnowszej wersji swojej przeglądarki znajdziemy wbudowanego Instagrama. 

Instagram już nie tylko mobilny

Instagram przez długi czas uchodził wyłącznie za mobilną platformę, ale firma stopniowo wypuszcza wszystkie funkcje dostępne na smartfonach również w wersji webowej. Ostatnio użytkownicy zyskali dostęp do transmisji na żywo czy wiadomości, o co prosiło wiele osób pracujących cały dzień na laptopie (czy komputerze stacjonarnym).

Teraz dla użytkowników przeglądarki Opera dostęp do Instagrama będzie jeszcze łatwiejszy – niezależnie od urządzenia z jakiego korzystamy. Dlaczego?

W najnowszej wersji Opera integruje wszystkie funkcje webowego Instagrama. Użytkownicy Opery 68 zyskają łatwy dostęp do głównego kanału, funkcji eksploruj, oglądania Stories czy wysyłania bezpośrednich wiadomości na dużym ekranie.

źrodło: youtube.com

Popularna przeglądarka, dostępna na Windowsie, Macu i Linuksie, ma już kilka wbudowanych komunikatorów na pasku bocznym: Messengera, WhatsAppa czy Telegrama. Teraz dołącza do nich Instagram.

Funkcja kontekstów

Najnowsza wersja przeglądarki Opera zawiera także bardzo przydatne konteksty, narzędzie które pozwala użytkownikom organizować swoje zakładki zgodnie z kontekstami, zarówno związanymi z pracą, jak i czasem wolnym. W Operze można dodać do 5 kontekstów, nazwać je i wyróżnić je indywidualnymi ikonami. Umożliwia to korzystanie z kart do pracy, hobby czy innych projektów w osobnych grupach w tym samym oknie przeglądarki.

Choć Opera została stworzona 25 lat temu, w 2019 roku liczba jej użytkowników na komputerach wzrosła o 11% i wyniosła 68 milionów (średnia miesięczna liczba użytkowników na miesiąc). Przeglądarka dalej cieszy się rosnącym powodzeniem. W marciu osiągnęła 73 miliony miesięcznych aktywnych użytkowników.

Czy dzięki nowej funkcji Opera zyska sympatię fanów Instagrama?

Źródło: na podstawie informacji prasowe

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu

Reklama


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail