
reklama
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy
TikTok poinformował o planach rozwoju i nawiązania współpracy z setkami ekspertów i instytucji, które pomogą w opracowaniu treści edukacyjnych.
Edukacja użytkowników
Aplikacja TikTok została pobrany ponad dwa miliardy razy odkąd trzy lata temu wprowadzono ją na całym świecie. Od wybuchu pandemii odnotowano prawie 20% wzrost w regularnym stosowaniu przez Millenialsów. Krótkie materiały wideo pokochali szczególnie młodzi użytkownicy, którzy podążają za trendami i generują miliony wyświetleń. Jak podaje BBC, gigant mediów społecznościowych postanowił więc zadbać o edukację swoich użytkowników. A w tworzeniu materiałów pomogą mu uniwersytety i organizacje charytatywne, które stworzą niestandardowe treści.
TikTok bawi i… uczy?
Taka decyzja jest wynikiem zainteresowania #LearnOnTikTok oraz tzw. trendu mikro-nauczania. To znaczący krok w kierunku dywersyfikacji treści.

źródło: tiktok.com
Na ten moment platforma ma charakter bardzo rozrywkowy i skupia się wokół tego typu treści. Wygląda jednak na to, że już wkrótce obok humorystycznych i tanecznych materiałów zobaczymy content edukacyjny, eksperymenty czy filmiki instruktażowe.
Reklama