reklama
TikTok nie poddaje się i bardzo stara się zyskać miano aplikacji biznesowej. Od kilku tygodni, co jakiś czas pojawiają się doniesienia o nowych rozwiązaniach dla firm. Gamified Brand Effect jest kolejnym z nich, a jego zadaniem jest zwiększenie zaangażowania konsumentów.
TikTok z szablonami gier
Kiedyś Facebook i Snapchat, a teraz TikTok wprowadza opcję gier dla marek. Na czym miałoby to polegać? Firmy mogą tworzyć swoje gry w klipach, z wykorzystaniem 20 szablonów przygotowanych przez chińską aplikację.
Opcja ta będzie dostępna w ramach samoobsługowej platformy reklamowej, o której również pisaliśmy. W dobie, gdzie rynek gier komputerowych ma się naprawdę dobrze, takie rozwiązanie wydaje się być wręcz bardzo przemyślanym i zapewne skutecznym ruchem marketingowym ze strony TikToka.
Kolejny krok w stronę biznesu
TikTok jest teraz w trudnej sytuacji, ponieważ coraz więcej państw go banuje lub planuje wprowadzić zakaz używania aplikacji, np. z urządzeń rządowych. Jednak, taki rozwój w kierunku biznesu może okazać się dość sporym krokiem do przodu. Przede wszystkim dlatego, że w gronie użytkowników aplikacja jest bardzo dużo osób młodych, a to one w głównej mierze generują zyski zakupowe. Nie da się też ukryć, że taki rodzaj marketingu również bardziej do nich dotrze, niż kolejny film czy chociażby post na innym medium społecznościowym. Dlatego jesteśmy przekonani o tym, że znajdzie się wiele firm zdecydowanych na ten rodzaj reklamy angażującej konsumenta.