X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

YouTube wprowadził analitykę dla artystów, aby lepiej mogli zrozumieć platformę

YouTube wprowadził narzędzie umożliwiające artystom analizę ruchu na ich stronie i upodobań odbiorców. To kolejny krok, aby stać się najlepszą platformą do promocji muzyki i wideo w sieci.

YouTube wprowadził analitykę dla artystów, aby lepiej mogli zrozumieć platformęźródło: shutterstock.com

reklama


Artyści to jedna z tych grup, która również straciła wiele podczas pandemii. I tak naprawdę, jedyną formą zarobku lub kontaktu z odbiorcami są w tym przypadku media społecznościowe, w tym serwis YouTube. Od teraz, będą mogli na nim monitorować swoje działania.

Analityka dla artystów

YouTube zdecydował się wprowadzić nową zakładkę – Analityka dla artystów.

Jak twierdzi serwis, w czasie panowania wirusa COVID-19, na platformie znacznie zwiększył się ruch. I takie rozwiązanie okazało się być wręcz oczywistym wdrożeniem ze strony platformy wideo. Pozwoli on śledzić zaangażowanie użytkowników, bez względu na to, czy znajduje się w kanale monitorującego artysty, czy innego.

źródło: socialmediatoday.com

Jaki jest tego cel?

Przede wszystkim, YouTube, co wynika z powyższego filmu, chce podkreślić swoje znaczenie w procesie udostępniania muzyki. A w związku z tym, wesprzeć ludzi za nią odpowiadających. Jednak najważniejszym wydaje się być stworzenie konkurencji dla TikToka. Chińska aplikacja jest bowiem teraz uznawana za najlepsze źródło promocji muzyki w social mediach. Po udostępnieniu takiej funkcji, artyści mogą zapragnąć publikować więcej treści na swoim kanale YouTube, a to z kolei przyciągnie również większą liczbę odbiorców i pozwoli budować nowe społeczności słuchaczy. W tym momencie, nie pozostaje nam też nic innego, jak czekać na stosowny krok ze strony TikToka. Być może i on ma już w zanadrzu pomysł na przyciągnięcie do siebie większej rzeszy artystów.

Promuj biznes na łamach SOCIALPRESS.pl!

Zobacz możliwości reklamy w portalu

Reklama


Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail