X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Facebook testuje posty sponsorowane w grupach tematycznych

Facebook zdecydował się oznaczać posty sponsorowane w grupach tematycznych. To nowy, świetny sposób na zwiększenie przychodów administratorów, ale również promocję marki.

Facebook testuje posty sponsorowane w grupach tematycznychźródło: shutterstock.com

reklama






Facebook chce jeszcze bardziej zwiększyć przejrzystość pochodzenia postów, więc tym razem na tapet wziął te pojawiające się w grupach tematycznych. Od teraz również przy nich będzie pojawiało się specjalne oznaczenie mówiące, że ten post jest sponsorowany.

Najpierw reklamy, a teraz post sponsorowany

Najpierw w grupach zaczęły pojawiać się reklamy, a teraz, co sugeruje post Matta Navarry, pojawią się oznaczenia, że post jest sponsorowany.

Ma to być forma rozszerzenia już istniejących narzędzi, które dotyczą treści związanymi z markami. To również nowa szansa na zwiększenie przychodów dla administratorów grup, jak i samej marki. Od teraz bowiem rodzą się nowe możliwości dla administratorów bardziej zaangażowanych grup.

Grupy tematyczne szansą rozwoju

Już ponad miliard użytkowników Facebooka aktywnie uczestnicy w życiu grup tematycznych. W dodatku połowa z nich jest obecna w tym rodzaju grup, które gigant uznaje jako bardzo znaczące. Do nich zaliczane są np. grupy dyskutujące o istotne społecznie tematyce. Jednak jest jeden problem, który takie posty sponsorowane w grupach mogą wytworzyć. Wielu administratorów bowiem, gdy będzie decydowało się na zbyt wiele tego rodzaju postów, będzie mogło stracić wiarygodność w oczach członków. Zatem należy pamiętać, aby we wszystkich zachować należyty umiar. Wówczas nowa funkcja wprowadzona przez Facebooka rzeczywiście będzie miała sens.





Reklama


Reklama


[FM_form id="1"]