
reklama
Już w najbliższy czwartek, 25 marca, o godzinie 12:00 odbędzie się debata “Contentowa hossa w Polsce – w co i jak inwestować, by grać na właściwe wzrosty?”, które organizatorem jest Akademia Marketingu.
Temat debaty
Na początku 2021 roku ukazał się przełomowy raport 2020 Content Marketing and Content Distribution: Current State and Perspectives przygotowany przez International Content Marketing Forum. Przełomowy, ponieważ po raz pierwszy w tak szeroko zakrojonym badaniu (517 dyrektorów ds. marketingu reprezentujących duże i średnie przedsiębiorstwa z dziewięciu europejskich krajów) padają bardzo konkretne wartości budżetów, które pozwalają ocenić skalę działań content marketingowych. To właśnie między innymi o tych liczbach będą rozmawiać uczestnicy panelu.
Na podstawie twardych danych, ale także zauważalnych przez branżę trendów, doświadczeni specjaliści, którzy od wielu lat budują rynek content marketingu w Polsce, spróbują pokazać, jak będzie wyglądał wzrost rynku content marketingu w Polsce.
Dyskusja ekspertów
W dyskusji wezmą udział:
- Piotr Chmielewski, Head of Premium Native Advertising, Polska Press
- Agnieszka Gajzler, Prezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska, Digital Strategy&Development Director w TVN Discovery
- Michał Grzebyk, Head of PR & Content Marketing, ContentHouse
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Kup ebookw zakresie marketingu. Od dekady zawodowo zajmuje się tworzeniem treści marketingowych oraz strategii komunikacyjnych marek i instytucji. Prelegent i szkoleniowiec na licznych konferencjach branżowych.
- Tomasz Wileński, CEO Islay.Tech, Szef Grupy Roboczej IAB Badania IAB
- Jan Chechłacz, Digital Manager, AstraZeneca Pharma Poland
Debatę poprowadzi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse i redaktor naczelny SOCIALPRESS.
Udział w debacie jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie Akademii Marketingu.
SOCIALPRESS jest patronem medialnym wydarzenia.
Reklama