
reklama
Okulary, smartwatch, a teraz kapelusz. Facebook najwyraźniej mocno ostatnio stawia na nowe rozwiązania technologiczne. I wszystko wskazuje, że podchodzi do sprawy bardzo poważnie, ponieważ właśnie zgłosił patent na kapelusz AR.
Patent na kapelusz AR
O patencie, jako pierwszy poinformował nas Founders Legal. Sam prototyp zaś, zgodnie ze zgłoszonym patentem, wyglądać miałby w następujący sposób.

źródło: founderslegal.com
Jak miałoby to funkcjonować? W rondo kapelusza zostałby wówczas wbudowany wyświetlacz. Wszystko po to, aby zminimalizować jakikolwiek kontakt z użytkownikiem kapelusza. W podobnych miejscach, np. na brzegach, znajdowałyby się elementy generujące ciepło, np. podczas uruchamiania wyświetlacza AR. Dzięki takiemu kapeluszowi, możliwe jest doświadczenie większej ilości opcji przestrzennych, niż ma to miejsce w przypadku okularów. Dodatkowo, Founders Legel przewiduje, że w kapeluszu mogą pojawić się takie opcje jak śledzenie twarzy, mikrofony, czujniki itd. Sam kapelusz ma być również wygodniejszą formą, ponieważ jego ciężar będzie się równomiernie rozkładał.
Pomysłowy Facebook
Niektórzy zarzucają Facebookowi, że zamiast ulepszać te produkty, które już ma, wytwarza nowe. W dodatku wciąż panuje ogólna nieufność względem bezpieczeń
Dalsza część artykułu znajduje się poniżej reklamy

Nowy żołnierz: Służba w epoce dronów, sztucznej inteligencji i cyberwojny
Ten przewodnik to kompendium wiedzy o tym, jak rozwijać kompetencje, które już dziś zmieniają oblicze armii. Dzięki lekturze ebooka zyskasz wskazówki do świadomego rozwoju umiejętności, które mogą zaprocentować zarówno w mundurze, jak i poza nim.
Kup ebookstwa jakie gigant zapewnia użytkownikom. Dlatego też, do kapelusza AR podchodzą oni ostrożnie. Co do samego produktu zaś, jest on niezwykle interesujący. Natomiast historia innych produktów pokazuje, że bardzo często nie wystarcza samo zainteresowanie, aby ludzie chcieli to nabyć. Nie wiemy jak będzie w tym przypadku, a także jak Facebook wykorzysta swoją szansę. Wiemy jednak, że przed nim dużo pracy. I to nie tylko nad samym produktem, ale również nad budową zaufania wewnątrz swojej społeczności.
Reklama