X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Superpodziękowania – nowa opcja możliwości zarabiania przez twórców na YouTube

YouTube postanowił uruchomić kolejną opcję - superpodziękowania. Jej zadaniem jest zwiększenie zaangażowania, a tym samym przychodów twórców w obrębie platformy.

Superpodziękowania – nowa opcja możliwości zarabiania przez twórców na YouTubeźródło: shutterstock.com

reklama


Walki pomiędzy poszczególnymi serwisami i ich propozycjami dla twórców, dalej trwają. I ponownie nadszedł czas na YouTube. Serwis zaproponował tym razem opcję superpodziękowań. Ma ona być uzupełnieniem tego, co już znamy, czyli superczatu.

Superczat i superpodziękowania

Niedawno YouTube poinformował, że wprowadza nową opcję w superczacie, czyli superpodziękowania. Ma to być forma, jak sama nazwa wskazuje, okazania wsparcia i podziękowań dla twórców, za wkładaną przez nich pracę. Tak będzie to wyglądało w praktyce.

Jak widzimy, superpodziękowań twórca nie jest w stanie przegapić. Wynika to głównie z tego, że na ekranie pojawia się wielki napis w formie GIFa. Komentarz użytkownika zaś, wraz z wpłaconą kwotą, również zostanie wyraźnie zaznaczony. Celem tej opcji jest możliwość wyróżnienia się fanów na tle innych. Tym samym zwiększy się szansa, np. na to, aby twórca odpowiedział nam na konkretne pytanie lub zwrócił uwagę na nasz udział w dyskusji.

W czym jeszcze pomoże nowa opcja?

Na pewno będzie to kolejna forma wsparcia finansowego dla twórców. A odbiorcy zdecydowanie poczują, że płacą nie tylko dlatego, aby zwrócić na siebie uwagę, ale również w celu złożenia podziękowań. I jest to tak naprawdę, wbrew pozorom, bardzo potrzebna opcja. Głównie dlatego, że wbrew pozorom wiele treści, również niezwykle istotnych, jest tworzona za darmo. A treści wartościowych na YouTubie jest również bardzo dużo.

Opcja ta ma jeszcze jedną zaletę, jednak jest ona korzystna bardziej dla samego YouTube. Twórcy mogą poczuć się bardziej zachęceni do udzielania się w serwisie, a tym samym, zarabiania na nim. Co nie jest aż tak oczywiście, zwłaszcza w momencie, gdy każdy z serwisów wytacza ciężkie działa, aby pokonać konkurencję.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama

Newsletter

Bądź na bieżąco!
Zapisz się na bezpłatny newsletter.

free newsletter templates powered by FreshMail