reklama
Są takie reklamy, które się pamięta. A każda nowa, dotycząca tego produktu, nie jest już na tyle dobra, co jej poprzedniczka. Dlatego też, aby upamiętnić bardzo dobre reklamy produktowe, TikTok zaproponował nową kampanię, o nazwie Re:make.
Kiedyś to było…
Jak poinformował nas TikTok, niedawno została uruchomiona nowa kampania o nazwie Re:make. W jej ramach, na nowo, przez użytkowników aplikacji, zostaną odtworzone stare, tradycyjne reklamy, znane nam, np. z TV. Pomysł ten ma na celu ukazanie zmian jakie zaszły na tym polu i znacząco wpłynęły na ukształtowanie się tego rynku. Dodatkowym atutem jest również możliwość pobudzenia kreatywności użytkowników. A dla firm zaś, otwiera się nowe pole do tego, aby zwiększyć swoją promocję, wykorzystując do tego możliwości montażu, jakie niesie ze sobą TikTok. Re:make ma mieć również charakter edukacyjny, pokazujący co i w jaki sposób było reklamowane.
Co nie mniej istotne, w ramach kampanii, TikTok zamierza podjąć współpracę z szeregiem marek, odpowiedzialnych za kultowe już reklamy, których slogany reklamowe do dziś są żywe w naszych konwersacjach, jak ta Skittels czy Old Spice.
Ciekawe podejście do tradycji
Dużo rzeczy w ostatnich latach uległo znacznej ewolucji. Nie inaczej jest w przypadku reklam. Dlatego też, taka forma przypomnienia o klasycznych tworach reklamowych, może okazać się ciekawa nie tylko dla młodszych, ale i starszych użytkowników. Co ważne, wiele haseł z reklam weszło szturmem do naszego języka komunikacyjnego. Często nie jesteśmy tego świadomi lub zapomnieliśmy o tym. A Re:make może okazać się niezłą lekcją historii. Zarówno reklam, jak i języka. Dlatego też pomysł TikToka zdecydowanie zasługuje na pochwałę. A nam pozostaje tylko dobrze się bawić, gdy będziemy oglądać kolejny remeak klasyka reklamowego.